خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان بانه:

مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی یک امر ضروری است

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۵۶۴

فرماندار بانه گفت: با توجه به اینکه اعتبارات دولتی جوابگوی نیازهای شهرستان بانه در حوزه مدرسه سازی نیست لذا مشارکت خیرین در امر مدرسه سازی یک امر ضروری است.

به گزارش ایلنا، محمد فلاحی با بیان اینکه در سال گذشته بالغ بر 51 کلاس درس در واحدهای آموزشی بانه احداث شده است، افزود: شهرستان بانه در حوزه مدرسه سازی و کارهای مشارکتی سرآمد دیگر شهرهای استان کردستان است.

فلاحی با اشاره به اینکه شهرستان بانه از شهرهای مهاجر پذیر استان کردستان است، خاطرنشان کرد: بر اساس آمار موجود در پنج سال گذشته بالغ بر 26 هزار نفر به جمعیت شهری بانه افزوده شده است که این افزایش نیاز به همسان سازی زیرساخت های مختلف و فراهم کردن امکانات رفاهی؛ آموزشی؛ اجتماعی و فرهنگی برای جمعیت حاضر را می طلبد که با توجه به  کمبود اعتبارات دولتی نیاز به مشارکت همه جانبه مردم و خیرین در این حوزه ها را ناگزیر کرده است.

فرماندار بانه اظهار داشت: با توجه به اینکه اعتبارات دولتی جوابگوی نیازهای شهرستان بانه در حوزه مدرسه سازی نیست لذامشارکت خیرین در امر مدرسه سازی یک امر ضروری است.

فرماندار بانه امر مدرسه سازی را از اقدامات ماندگار در جامعه برشمرد و گفت: شهرستان بانه با توجه به ظرفیت و پتانسیل های خوبی که در این بخش دارد، در چند سال گذشته شاهد رشد و افزایش قابل توجه مشارکت مردم در بحث مدرسه سازی در این شهرستان بودیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز