خبرگزاری کار ایران

فرماندار دیواندره مطرح کرد:

اقتصاد مقاومتی نیازمند کار جمعی و جهادی است

asdasd
کد خبر : ۴۷۷۲۶۵

فرماندار دیواندره با بیان اینکه بحث اقتصاد مقاومتی نیازمند کار جمعی و جهادی است، افزود: این شهرستان در بخش های مختلف از جمله گردشگری، کشاورزی، دامپروری و صنعت فرش دارای ظرفیت های بالایی است.

به گزارش ایلنا، جعفر توان گفت: برای ایجاد تولید و اشتغال باید از تمام ظرفیت‌های شهرستان به طور مطلوب استفاده کرد.

به گفته وی، دیواندره به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی در کردستان برای اجرای اقتصاد مقاومتی و ایجاد تولید و اشتغال انتخاب شده که برای موفقیت در تحقق اهداف این برنامه باید مسئولان شهرستان تمام تلاش خود را به کار گیرند.

وی ادامه داد: برای این کار باید برنامه کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت تدوین و پتانسیل ها و ظرفیت های شهرستان را شناسایی شده و نواقص و مشکلات نیز در کنار آنها لحاظ شود.

توان افزود: مسئله اشتغال مشکل اصلی جامعه بوده و با توجه به حساسیت موضوع و شعار امسال نیز توسط رهبر معظم انقلاب در راستای اقتصاد مقاومتی و ایجاد اشتغال است.

فرماندار به نظارت بر اجرای صحیح پروژه ها تاکید کرد و گفت: مسئولان وقتی تسهیلات و منابع کشور را در اختیار فردی قرار می دهند از ابتدا تا انتهای مراحل اجرای طرح را نظارت کنند که این طرح ها به تولید و اشتغال منجر شود.

توان گفت: مجتمع پرورش گاو شیری با ظرفیت بالا در روستای ظفرآباد وجود دارد اما فعالیتی در آن صورت نمی گیرد که باید از این ظرفیت ها استفاده شود و مراحل واگذاری به متقاضیان تسهیل گردد.

وی با بیان اینکه بحث اقتصاد مقاومتی نیازمند کار جمعی و جهادی است افزود: این شهرستان در بخش های مختلف از جمله گردشگری، کشاورزی، دامپروری و صنعت فرش دارای ظرفیت های اجرای بوده و اجرای صحیح سیاست های اقتصاد مقاومتی می توان تحول جدی در این زمینه ها ایجاد و بخش بزرگی از مشکل اشتغال شهرستان را حل کرد.

به گفته وی، در شهرستان 6 ایستگاه پمپاژ آب برای بهره برداری کشاورزی احداث شده که این طرح ها تاکنون 45 هکتار را تحت پوشش قرار داده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز