خبرگزاری کار ایران

با هدف تقویت گروه معارف صورت می‌گیرد؛

آغاز ثبت‌نام ضیافت اندیشه دانشجویی در دانشگاه کردستان

asdasd
کد خبر : ۴۷۵۸۴۹

ثبت‌نام ضیافت اندیشه دانشجویی در دانشگاه کردستان ویژه دانشجویان ورودی ۹۴ و ماقبل آغاز شد.

به گزارش ایلنا، نهاد رهبری دانشگاه کردستان طی چند سال گذشته در هر ترم تحصیلی با همکاری معاونت آموزشی دانشگاه اقدام به برگزاری طرح ضیافت اندیشه دانشجویی با رویکرد تقویت گروه معارف کرده است.

در طرح ضیافت اندیشه دانشجویان برای گذراندن چهار واحد از دورس معارف اسلامی شامل تفسیر و اندیشه اسلامی ۱ به مدت دو هفته در دو نوبت صبح و بعدازظهر در کلاس ها شرکت می کنند. 

دانشجویان دانشگاه کردستان برای شرکت در طرح ضیافت اندیشه دانشجویی می توانند با مراجعه به سایت zyafat.shamimkurd.com نسبت به ثبت نام  خود اقدام نمایند. 

خانم های دانشجو برای ثبت نام باید ۲۰ فروردین از ساعت ۱۲ ظهر بصورت اینترنتی ثبت نام کنند و برای ثبت نام قطعی باید ۲۱ فروردین از ساعت هشت صبح به سازمان مرکزی واحد خواهران اتاق ۱۰۹ مراجعه کنند.

اما آقایان برای ثبت نام اینترنتی باید ۲۱ فروردین از ساعت ۱۲ ظهر به آدرس اینترنتی  zyafat.shamimkurd.com مراجعه کنند و برای ثبت نام قطعی ۲۲ فروردین از ساعت هشت صبح به سازمان مرکزی واحد برادران  اتاق ۱۱۰ مراجعه کنند.

هر چند استقبال دانشجویان برای شرکت در این طرح زیاد است؛ اما ظرفیت پذیرش دانشجویان در این طرح محدود است و اولویت با کسانی است که زودتر ثبت نام اینترنتی و قطعی را انجام می دهند.

کلاس های این طرح از ۲۵ فروردین در دو نوبت صبح و بعد از ظهر برگزار می شود و هزینه ثبت نام هر درس۲۵۰ هزار ریال است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز