خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان:

نیروی انسانی بزرگترین سرمایه و دارایی کشور است

asdasd
کد خبر : ۴۷۰۱۱۱

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان با تأکید بر نقش نیروی انسانی در توسعه و اقتصاد کشور گفت: نیروی انسانی بزرگترین سرمایه و دارایی کشور است.

به گزارش ایلنا، احمد رشیدی به طرح کاج اشاره کرد و گفت: منظور از اجرای این طرح، پیشگیری از اعتیاد و مشکلات روانی در جامعه کار و تولید کردستان است.

وی سایر اهداف طرح را برشمرد و گفت: مواردی همچون افزایش دانش و مهارت کارفرمایان و کارگران، مشاوره کارگران در معرض خطر، معالجه کارگران معتاد و همچنبن افزایش میزان رضایتمندی و کاهش سالانه 5درصدی کارگران معتاد جزو اهداف اصلی این طرح است.

رشیدی اظهار داشت: طرح کاج بر اساس مطالعات پژوهشی در سال 1393، جهت تعیین میزان شیوع اعتیاد در واحدهای کارگری بر روی 13 هزار و 500 کارگر در سطح کشور انجام گرفت.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر نقش نیروی انسانی در توسعه و اقتصاد کشور گفت: نیروی انسانی بزرگترین سرمایه و دارایی کشور است.

رشیدی با بیان اینکه در استان کردستان نیز 200 نفر کارگر از 9 کارخانه در این طرح ملی مشارکت داشتند افزود: قبل از این پژوهش شناخت کاملی از وضعیت اعتیاد در محیط های کارگری وجود نداشت.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته نیز پژوهشی در زمینه سلامت روانی کارگران و کیفیت زندگی کاری در محیط های کارگری انجام گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز