خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان خبر داد:

آغاز فعالیت نمایشگاه‌های بهاره در کردستان

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۸۸۲

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: در آستانه نوروز و با هدف تثبیت قیمت‌ها در بازار، نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا(بهاره) در شهرستان‌های مختلف استان کردستان برپا می‌شوند.

به گزارش ایلنا، محمد دره وزمی با بیان این مطلب گفت: در سال جاری و با هدف تثبیت قیمت ها در بازار و همچنین دسترسی راحت تر مردم به کالا و خدمات اساسی مورد نیاز خود 7 نمایشگاه با محوریت اتاق های اصناف در مراکز شهرستان های استان کردستان برپا می شود.

وی عنوان کرد: در مجموع در سطح استان کردستان 600 غرفه در قالب نمایشگاه های بهاره برای عرضه مستقیم کالا و خدمات مورد نیاز مردم تدارک دیده شده است و انتظار می رود که این اقدامات در راستای کمک به تامین نیازهای اساسی موثر و مفید باشد.

وی با بیان این نکته که در سال جاری تلاش شده است تا زمینه برای عرضه کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در این نمایشگاه ها فراهم شود، افزود: همواره یکی از دغدغه های مردم و مسئولان به عرضه کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در این نمایشگاه ها مربوط می شد که خوشبختانه در سال جاری این دغدغه مورد توجه قرار گرفت و کالاهای اساسی در اولویت اصلی برای حضور در نمایشگاه قرار گرفتند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان عنوان نمود: با توجه به همکاری و مشارکت اصناف و بازاریان استان کردستان و همچنین شماری از واحدهای تولید کننده استان، کالاهای حاضر در نمایشگاه با 15 درصد تخفیف به مردم عرضه می شوند.

دره وزمی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در راستای کنترل و نظارت بر عرضه کالا در این نمایشگاه ها عنوان کرد: همزمان در تمامی نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا، تیم های نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان واتاق های اصناف در محل مستقر شده اند.

وی یادآور شد: قیمت گذاری تمامی کالا و اجناس حاضر در این نمایشگاه با مشارکت اتحایه های صنفی صورت گرفته است و در طول زمان برگزاری نمایشگاه نیز به صورت ویژه بر عرضه محصولات با قیمت گذاری صورت گرفته نظارت می شوند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان با اشاره به بازرسی های موردی از قیمت کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه ها یادآور شد: تلاش می شود زمینه برای تثبیت قیمت های اعلام شده در این نمایشگاه ها و همچنین سطح بازار استان کردستان فراهم شود و به همین دلیل از اقشار مختلف مردم نیز انتظار می رود که در صورت مشاهده هر گونه تخلف احتمالی موارد را به بازرسان مستقر در نمایشگاه و یا شماره تماس 124 اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز