خبرگزاری کار ایران

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی کردستان :

کمیته امداد در کردستان بیش از 45 هزار خانواده را تحت پوشش دارد

asdasd
کد خبر : ۴۶۷۵۲۸

قائم‌ مقام کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کردستان بیش از 45 هزار خانواده را تحت پوشش دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، رضا طاهری در مراسم زنگ نیکوکاری که صبح امروز در دبستان دخترانه سوم شعبان برگزار شد، با اشاره به بخشی از فعالیت‌های کمیته امداد در زمینه کمک به زنان سرپرست خانوار افزود: 25 هزار از این خانواده‌ها را زنان سرپرست خانواده تشکیل می‌دهند.

وی به کمک‌های کمیته امداد به از کار افتادگان اشاره کرد و گفت: سرپرست 17 هزار از خانوارهای تحت حمایت دارای بیش از 70 درصد از کارافتادگی هستند.

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان اظهار داشت: بیش از 10 هزار دانشجو و دانش‌آموز تحت حمایت کمیته امداد هستند که از نخبه‌ترین و بهترین دانش آموزان استان هستند.

طاهری با بیان بخشی از فعالیت‌های کمیته امداد گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کردستان  بیش از 45 هزار خانواده را تحت پوشش دارد.

وی به تحصیل فرزندان خانواده‌های محرومین در دانشگاه‌های برتر اشاره کرد و افزود: از هزار و 500 نفر دانشجو تحت پوشش کمیته امداد، بیش از 40 نفر در دانشگاه‌های برتر مشغول به تحصیل هستند که این امر نشان از استعداد سرشار این افراد و علاقه آن‌ها به تحصیل و بالندگی کشور است.

وی به جایگاه خانواده‌های‌تحت‌پوشش اشاره‌کرد و گفت:خانواده‌های تحت حمایت این نهاد، خانواده‌های عزتمند و باکرامت هستند  که به دلیل  برخی از مشکلات اقتصادی نیاز به حمایت  و مساعدت جامعه دارند.

قائم‌مقام کمیته امداد امام خمینی ( ره) کردستان در خصوص کمک خیرین افزود: خیرین در سال جاری بیش از 31 میلیارد تومان  کمک کرده‌اند که این امر نشان از حمایت و پشتیبانی مردم از فعالیت‌های کمیته امداد و کمک به نیازمندان جامعه است.

طاهری در خصوص جشن نیکوکاری گفت: کمک‌های مردم در این جشن تقسیم شادی خود با محرومین در آستانه سال نو است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز