خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم قروه و دهگلان عنوان کرد:

مخالف انتقال آب کشاورزی به استان‌های دیگر هستیم

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۶۳۴

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مخالف انتقال آب برای مصارف کشاورزی به استان های دیگر هستیم، از تخصیص اعتبار بودجه احداث دانشگاه صنعت و معدن قروه خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی محمد مرادی با بیان این مطلب افزود: در مورد دانشگاه صنعت و معدن قروه با دکتر نوبخت صحبت شده و برای اتمام ساختمان آن 3.2 میلیارد تومان از سازمان برنامه بودجه اعتبار تخصیص داده شده است.

وی افزود: بزودی عملیات عمرانی این پروژه آغاز می‌شود و سعی ما این است که کارهای زیرساختی آن را سریع‌تر آغاز کنیم.

وی ادامه داد: اگر بتوانیم امتیاز دانشکده فنی و حرفه ای را در حوزه انتخابی بگیریم کار بزرگی انجام داده ایم،اما اگر میسر نشد در همین دانشگاه صنعت و معدن نیروهای با مهارت تربیت شود، نیاز منطقه تامین می شود.

مرادی با اشاره به موضوع انتقال آب سد قروه و دهگلان به استان‌های دیگر گفت: ما محدودیتی برای انتقال آب شرب به استان های همجوار نداریم اما در مورد آب کشاورزی ، مخالفیم چرا که هزینه آن بالاست.

وی ابراز داشت: اگر از سد قروه و دهگلان، بخواهیم  آب را به استان خوزستان انتقال دهیم، باید برای هر هکتار 7 میلیون تومان هزینه کنیم و این هزینه گزافی روی دست دولت می گذارد، لذا سعی ما این است که برای زمین های حاصلخیز استان و زمین های شهرستان های قروه و دهگلان این آب را صرف کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز