خبرگزاری کار ایران

فرماندار قروه مطرح کرد:

انتخابات آبروی نظام و نشان دهنده وحدت مردم است

asdasd
کد خبر : ۴۶۴۹۷۳

فرماندار قروه انتخابات را آبروی نظام دانست و بر فراهم کردن بستر مشارکت مردم با رعایت مؤلفه های مدنظر و قانونمند بودن و دوری از حاشیه سازی تأکید کرد.

به گزارش ایلنا، پرویز کولانی با بیان این مطلب افزود: بسترسازی برای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مساوی با اقتدار نظام جمهوری اسلامی در عرصه های داخلی و بین المللی است.

به گفته وی صحت، سلامت انتخابات و رعایت اصل بی طرفی مجریان از رویکردهای مهم انتخابات است چرا که انتخابات آبروی نظام جمهوری اسلامی است.

کولانی اضافه کرد: یکی از معیارهای دشمنان و دوستان نظام مسئله انتخابات است که در کمال صحت و بی طرفی مجریان، بازرسین، ناظرین و هیات انتخابات برگزار شود.

وی قانون مداری را از دیگر اهداف مجریان انتخابات دانست و گفت: در جریان انتخابات مانند سایر مواقع باید به قانون توجه کرد. این امر باعث رعایت حق الناس و تضمین صحت و سلامت انتخابات می شود.

فرماندار قروه گفت: امنیت انتخابات زمانی حاصل می شود که مجریان و بازرسان انتخابات در راستای اصل بی طرفی و صحت و سلامت انتخابات حرکت کنند و آن را سرلوحه کار خود قرار بدهند.

کولانی از مسئولان خواست از امکانات بیت المال به نفع و ضرر کسی تبلیغ نکنند و در صورت تخلف شدیدترین برخورد قانونی را در پی خواهد داشت .

وی با اشاره به همکاری مسئولان در اجرای انتخابات افزود: بر اساس قانون، دستگاه های اجرایی در صورت ضرورت برای بهتر برگزار کردن انتخابات از بخش خصوصی جهت تامین نیروی انسانی، امکانات و تجهیزات در اختیار ستاد انتخابات قرار دهند.

وی از مسئولان خواست در جلسات و نظرات شائبه دار به نفع و ضرر کسی شرکت نکنند و با توجه به اینکه شهرستان قروه با وجود اقوام ،مذاهب و زبان در کمال آرامش در راستای اهداف و زیر پرچم مقدس نظام جمهوری اسلامی در کنار وحدت باهم زندگی می کنند.

کولانی یکی از مهم ترین مولفه های تامین امنیت را حفظ وحدت در جامعه اسلامی دانست و گفت: این امنیت مرهون تلاش مردم و مسئولان است و برای تداوم بیشتر انقلاب با اقتدار در زمینه های مختلف در سیستم بین الملل پیش خواهد رفت.

وی با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی و سرمایه گذاری از دغدغه های دولت است افزود: در حوزه سرمایه گذاری مشکلات مردم در حوزه اشتغال و مسائل اقتصادی آگاهی داریم و اقتصاد مقاومتی در این زمینه می تواند یک نسخه شفابخشی باشد که مقام معظم رهبری تدبیر کرده است.

کولانی اضافه کرد: با هوشیاری و درایت مسئولان در حوزه مسائل اقتصادی و هم در حوزه دشمن شناسی انتخابات سال 96 یک انتخابات پرشور و اثربخش در راستای تقویت نظام جمهوری اسلامی، آرمان های امام راحل و شهداء گام برداشت.

دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی همزمان در 29 اردیبهشت ماه سال 96 برگزار می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز