خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان دیواندره:

دهیاران پل ارتباطی بین دولت و مردم هستند

asdasd
کد خبر : ۴۶۲۸۷۵

فرماندار شهرستان دیواندره گفت: دهیاران پل ارتباطی مردم و مدیران دولتی در توسعه روستا هستند.

به گزارش ایلنا، جعفر توان با بیان این مطلب افزود: یکی از وظایف مهم دهیاران همکاری و ایجاد تعامل دوسویه بین مردم و مسئولین برای توسعه پایدار در روستاها است.

وی با بیان اینکه دهیاران خدمت صادقانه را سرلوحه کار خود قرار دهند، ابراز داشت: دهیاران باید با شوراها و معتمدین ارتباط مستمر و در مجامع عمومی از جمله مساجد به بیان خدمات نظام و دولت پرداخته و آن را بدون افراط و تفریط برای مردم تشریح نمایند.

وی به بیان اقدامات دولت تدبیر و امید در بخش های مختلف پرداخت و ابراز کرد: مهار تورم 43 درصدی و کاهش آن به هفت درصد، رشد مثبت اقتصادی به پنج درصد و حاکمیت انضباطی مالی بر اقتصاد کشور از اقدامات مهم دولت تدبیر و امید در حوزه اقتصاد است.

فرماندار شهرستان دیواندره اجرای طرح تحول نظام سلامت را یکی از دستاوردهای اساسی و ارزشمند دولت یازدهم برشمرد و افزود: یکی از آثار ماندگار طرح تحول سلامت توازن منطقه ای و کاهش فاصله خدمات بهداشتی، درمانی مناطق محروم است و در راستای اجرایی کردن فرموده مقام معظم رهبری مدظله العالی که «فرد بیمار فقط باید درد بیماری داشته باشد و نه درد دیگری»، بعد از اجرای این طرح اقدامات درمانی در دورترین مناطق مختلف کشور با بهترین نحو به مردم ارائه می شود.

توان در ادامه به خودکفایی گندم در کشور اشاره کرد و افزود: دولت با تامین نهاده های مورد نیاز و حمایت از کشاورزان توانست تولید گندم را افزایش دهد و کشور را از نظر گندم به خودکفایی به معنای واقعی برساند.

وی اضافه کرد: در شهرستان دیواندره نیز اقدامات خوبی از جمله اجرای زیرساخت های شهرک صنعتی در راستای جذب سرمایه گذار در بخش های مختلف با هدف توسعه شهرستان و استان، اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در روستاها، تشویق روستاییان به عضویت در بیمه روستائیان و عشایر و فراهم نمودن بستر طرح تحول نظام سلامت برای استفاده مردم روستاهای دور افتاده و محروم با توجه به جمعیت 67 درصدی ساکن در روستاهای شهرستان، صورت گرفته است.

فرماندار شهرستان دیواندره در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات اشاره کرد و گفت: انتخابات یک وظیفه شرعی و ملی است و دهیاران با حفظ بی طرفی، نسبت به تشویق مردم جهت مشارکت حداکثری تلاش نمایند.

وی در ادامه از دهیاران به عنوان سفیران دولت در روستاها خواست با استفاده از ظرفیت های بالقوه ای که روستاهای شهرستان دارند، تمام سیاست ها و برنامه های دولت تدبیر و امید را به نحو احسن اجرا نمایند تا شاهد رونق و توسعه در روستاها باشیم.

وی پایان اظهار داشت: اشاعه این فرهنگ باید به عنوان موثرترین عنصر در پیشبرد اهداف نظام اسلامی، حفظ ارزش های دینی و انقلابی و مقابله با دشمنان مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز