خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان:

اثرگذارترین و برنده‌ترین سلاح، سلاح شهادت است

asdasd
کد خبر : ۴۶۱۴۲۶

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: اثر گذارترین، پیشرفته ترین و برنده ترین سلاح در دست سلاح شهادت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ابراهیم حسینی پیش از ظهر امروز در نشست هماهنگی کمیته اطلاع رسانی ستاد کنگره 5400 شهید که با حضور اصحاب رسانه در استانداری برگزار شد، افزود: یکی‌از نقطه ضعف‌ها در برگزاری کنگره پیش مرگان مسلمان کرد حضور کمرنگ مطبوعات و رسانه ها در انعکاس رویداد بزرگ و ارزشمند بود که امید است در کنگره 5400 شهید این خلاء جبران شود.

وی نقش مطبوعات و رسانه را در پیشبرد اهداف بلند مدت اثرگذار و مهم توصیف کرد و گفت: امروز هدف دشمن القای فرهنگ غربی به تمدن بزرگ ایرانی اسلامی است و ما در این حوزه در حال جهاد فی سبیل الله با دشمن هستیم.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار داشت: یکی از مولفه های اصلی که در راهبرد کنگره 5400 شهید مدنظر است، موج آفرینی و فضاسازی همه جانبه در سطح ملی و استانی توسط مطبوعات و رسانه هاست که در این زمینه بسیار کارساز عمل می کنند.

حسینی به پتانسیل فزاینده رسانه ها در ترویج فرهنگ شهادت اشاره کرد و ابراز داشت: در دنیا افزون بر قدرت نظامی و علمی قدرت رسانه ها نیز به عنوان نقش بی بدیل در ترویج افکار عمومی به سمت و سوی اهداف از پیش تعریف شده قدرت نمایی می کند بنابراین می طلبد در این زمینه نهایت توان به کارگرفته شود.

وی اثرگذارترین، برنده ترین و پیشرفته ترین سلاح در دست را سلاح شهادت عنوان کرد و گفت: امروز ملت ایران سرفرازانه یاد و خاطره شهیدان والا را ارج می نهند چرا که خود را مدیون خون شهدا می دانند و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نمی کنند.

حسینی اقدامات مطبوعات و رسانه را در انعکاس برخی موارد ضروری خواند و اظهار داشت: رسانه ها باید کارآمدی نظام مبتنی بر دین را در جامعه بیشتر معرفی کنند همچنین در حوزه های اقتدار آفرینی، امنیت حاکم بر کشور، پرورش روحیه انقلابی و استکبار ستیزی و مهم تر از همه ترویج روحیه ایثار و شهادت طلبی بیشتر کوشا باشد.

معاون هماهنگ کننده سپاه بیت المقدس کردستان اضافه کرد: حدود 67 خانواده در کردستان بیش از 3 شهید تقدیم نظام نمودند و این پتانسیل بزرگی در جهت برگزاری هر چه باشکوه ترین این کنگره است همچنین بالغ بر 1000 یادواره شهید در دستور کار قرار گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه صرفا به برگزاری مراسم کنگره بسنده نخواهیم کرد گفت: تمام عزم و اراده ما ماندگار کردن این کنگره در اذهان می باشد با این اوصاف نقش رسانه ها در تبلیغ می تواند بسیار کمک کننده باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز