خبرگزاری کار ایران

فرماندار کامیاران تاکید کرد:

ایجاد نشاط متناسب با فرهنگ اسلامی و ایرانی در جامعه ضروری است

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۵۹۸

فرماندار کامیاران ایجاد شور و نشاط در جامعه متناسب با فرهنگ اسلامی و ایرانی را ضروری دانست و افزود: دولت نگاه ویژه‌ای به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به‌عنوان دستگاهی اثرگذار در عرصه فرهنگی دارد.

به گزارش ایلنا، مسعود روحانی در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به فرهنگ غنی این شهرستان اظهار کرد: نقش اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در توسعه و ترویج برنامه‌های فرهنگی، هنری مبتنی بر مکتب متعالی اسلام و معرفی چهره‌های شاخص و ماندگار در این زمینه حساس و تاثیرگذار است.

وی ایجاد شور و نشاط در جامعه متناسب با فرهنگ اسلامی و ایرانی را ضروری دانست و افزود:  دولت نگاه ویژه‌ای به اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان دستگاهی اثرگذار در عرصه فرهنگی دارد.

فرماندار شهرستان کامیاران بیان کرد: انتظار می‌رود رئیس جدید این اداره با شناخت مسائل و مشکلات و مرتفع کردن آن در جهت  ایجاد فعالیت‌های نشاط آفرین در کامیاران گام بردارد.

وی بر لزوم فعال کردن انجمن‌ها و بهره‌مندی از ظرفیت‌های مردمی به منظور توسعه و گسترش فعالیت‌های فرهنگی و هنری تأکید کرد و خواستار حمایت همه جانبه به منظور معرفی توانمندی‌های این شهرستان شد.

روحانی با اشاره به وجود پیشکسوتان بزرگ در عرصه فرهنگ، هنر و ادب در این شهرستان، اظهار امیدواری کرد: این تغییر و تحول به نفع هنرمندان و فعالان این عرصه  باشد و باعث پیشرفت و اعتلای  فرهنگ و هنر کامیاران  و دلگرمی هنرمندان شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز