خبرگزاری کار ایران

رئیس کمیته امداد قروه خبر داد:

افتتاح و بهره برداری از طرح های مددجویی کمیته امداد شهرستان قروه

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۷۵۷

چندین طرح اشتغال، مسکن مددجویی، مرکز نیکوکاری و پرداخت کمک هزینه ازدواج با حضور مدیر کل کمیته امداد کردستان و به مناسبت دهه مبارک فجر در شهرستان قروه افتتاح و به بهره برداری رسید.

به گزارش ایلنا ، علیرضا خوشبخت مدیر کمیته امداد شهرستان قروه عنوان کرد: برای ساخت تعداد سه واحد مسکن مددجویی 110 میلیون تومان از محل کمک های کمیته امداد و خیران هزینه شده است.

وی افزود: تاکنون  تعداد 20 واحد مسکن مددجویی و با هزینه کرد 385 میلیون تومان در این شهرستان و درسال جاری افتتاح و به بهره برداری رسیده است.

 پرداخت ۳۸ مورد کمک هزینه ازدواج به مبلغ ۶۹ میلیون تومان و همچنین کمک در افتتاح  اولین مرکز نیکوکاری مردمی سریش آباد به مبلغ ۵ میلیون تومان با هدف ترویج فرهنگ انفاق و شناسایی خیران از دیگر برنامه های ایام دهه فجر کمیته امداد شهرستان قروه بود.

خوشبخت در ادامه برنامه های دهه مبارک فجر و در مراسم تحویل 5 دستگاه تراکتور به مددجویان این شهرستان عنوان کرد: برای خرید این 5 دستگاه تراکتور 225 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه اشتغال و با هدف توانمندسازی این خانواده ها پرداخت شده است.

وی افزود: افتتاح طرح اشتغال دامداری شهر دلبران با پرداخت 180 میلیون تومان تسهیلات قرض الحسنه و اشتغال زایی برای هشت نفر از دیگر طرح های اجرا شده به مناسبت دهه مبارک فجر در این شهرستان بود.

مدیر کمیته امداد شهرستان قروه بیان کرد: در سال اقتصاد مقاومتی و در جهت تحقق شعار سال 270 طرح اشتغال با پرداخت سه میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات در سال جاری برای مددجویان این شهرستان پرداخت شده است.

وی در پایان گفت: هم اکنون هفت هزار و 150 نفر و در قالب چهار هزار و 90 خانوار و در حدود 5 درصد از جمعیت شهرستان قروه از خدمات کمیته امداد بهره مند هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز