خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات مدیره نظام پرستاری کردستان:

ارتقا دانش پرستاران یکی از اهداف نظام پرستاری است

asdasd
کد خبر : ۴۵۶۱۹۳

رئیس هیات مدیره نظام پرستاری کردستان در مراسم گرامیداشت روز پرستار که امروز در تالار ابن سینا دانشگاه علوم پزشکی کردستان برگزار شد، ضمن تبریک روز پرستار گفت:ارتقا دانش پرستاران یکی از اهداف نظام پرستاری است.

 به گزارش خبرنگار ایلنا، علی‌اشرف رحمان پناه با اشاره به اینکه هیات‌مدیره نظام پرستاری در طول سال گذشته دستاوردهای خوبی در زمینه آموزش کسب کرده، گفت: امیدواریم با همکاری مرکز آموزش مداوم، ضمن خدمت در دانشگاه این مسیر ادامه یابد.

رئیس هیات‌مدیره نظام پرستاری استان کردستان در بحث فعالیت‌های اجتماعی هیات‌ مدیره گفت: فعالیت‌های زیادی در قیاس با شهرهایی که از نظر جمعیتی بزرگ‌تر هستند ، صورت گرفته و هیات‌ مدیره یک‌بار مقام 10 کشور و بار دوم مقام چهارم کشور را کسب کرده است.

رحمان پناه به چالش‌های نظام پرستاری اشاره کرد و افزود: چالش‌هایی که ما به‌عنوان جامعه پرستاری  مواجه بودیم بحث‌طرح تحول است که به‌صورت مکتوب و مسند ارائه و تحلیل‌شده است.

وی در خصوص کمبود پرستار گفت: باید به ازای هر بازنشسته پرستاری یک نفر جایگزین شود و لازم است این موضوع در آینده حل‌وفصل شود.

وی در خصوص تعاونی‌های مسکن بیان داشت: تعاونی مسکن همکاران تشکیل‌شده که از افتخارات هیات‌مدیره  سنندج در این دوره می‌باشد و ظرف 6 ماه سند آن را به نام تعاونی ثبت گردید.

نماینده نهاد مقام معظم رهبری در علوم پزشکی نیز در این مراسم به نقش الگوی حضرت زینب (س) اشاره کرد و گفت: افتخار ما این است که پرستاران این بانوی بزرگوار را الگو و اسوه خود قرار داده‌اند و امیدواریم با تاسی از حضرت زینب درراه خدمات‌رسانی به مردم بیش‌ازپیش موفق باشند.

گفتنی است در پایان این مراسم از پرستاران نمونه با اهدای لوح تقدیر و جوایز تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز