خبرگزاری کار ایران

بهره‌برداری از 29 پروژه توزیع برق استان کردستان در دهه فجر

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۹۶۹

مدیرعامل شرکت نیروی برق استان‌کردستان از آغاز 29 پروژه توزیع برق در استان در دهه‌فجر خبر داد.

به گزارش ایلنا، محمد مصطفی نجفیان گفت: امسال به مناسبت ایام‌الله دهه‌فجر شاهد بهره‌برداری از 29 پروژه توزیع برق در نقاط مختلف استان هستیم و امیدواریم بهره‌برداری از این پروژه‌ها موجبات رفاه بیشتر شهروندان در شهرها و روستاهای استان فراهم سازد.

وی افزود: برای اجرای این پروژه‌ها در مجموع اعتباری بالغ‌ بر 84 میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی، داخلی و استانی هزینه شده است.

نجفیان تأکید کرد: از مجموع پروژه‌های یادشده 9 پروژه در موضوع احداث و توسعه شبکه اجرا شده که از آن جمله می‌توان به تأمین برق یادمان شهدای تپه الله‌اکبر بااعتباری در حدود 31 میلیارد ریال در سنندج و برق‌رسانی به شهرک زاگرس، احداث 9 کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی برای متقاضیان متفرقه شهری و روستایی در سقز احداث پست‌هوایی و شبکه محله مخلص و شهرداری و خیابان سید جمال‌الدین اسدآبادی بانه اشاره کرد.

وی از برق‌رسانی به خانه باغ‌های روستای هندیمن کامیاران، برق‌رسانی به میدان میوه و تره‌بار شهرک زاگرس دهگلان و برق‌رسانی به شهرک جدیدالاحداث دادگستری در قروه به‌عنوان سایر پروژه‌های این بخش اشاره کرد.

نجفیان با اشاره به اینکه 9 پروژه در موضوع اصلاح و بهینه‌سازی شبکه در نقاط مختلف استان اجرا شده، افزود: برای اجرای این پروژه‌ها در حدود 34 میلیارد ریال اعتبار هزینه شده که از مهم‌ترین پروژه‌های این بخش می‌توان به اصلاح 385 متر شبکه فشار ضعیف محدوده آموزشکده یزدان پناه و یک کیلومتر محله آقازمان سنندج، با اصلاح ساختار شبکه تعدادی از روستاها و تکخوانی کردن لوازم اندازه‌گیری روستاهای آلتون علیا و کوچک علیا در سقز و اصلاح شبکه فرسوده برخی شهرک‌های مریوان اشاره کرد.

وی افزود: در راستای تأمین برق پروژه‌های مسکن‌مهر در 4 پروژه در شهرستان‌های سنندج، بانه، مریوان و سقز بااعتبار 8 میلیارد و 54 میلیون ریال اجراشده است.

نجفیان همچنین از اجرای 6 پروژه تأمین روشنایی معابر در نقاط شهری و روستایی در شهرستان‌های سقز، بیجار، دیواندره، دهگلان، سروآباد و کامیاران خبر داد.

وی در پایان عملکرد صنعت برق در استان کردستان در سال‌های پس از پیروزی انقلاب افزود: عملکرد صنعت برق در استان به‌ویژه در روستاها و شهرهای دورافتاده افتخارآمیز است. امیدواریم شهروندان نیز با رعایت مدیریت مصرف به‌ویژه در فصل تابستان همکاری لازم را با شرکت توزیع داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز