خبرگزاری کار ایران

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در سنندج

asdasd
کد خبر : ۴۵۴۸۲۶

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت از عرضه مستقیم کالا خبر داد و گفت: به منظور رفاه حال شهروندان، نمایشگاه عرضه مستقیم کالا از 18 لغایت27 اسفند ماه 95 در سنندج برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، محمد بختیار خلیقی اظهار داشت: این نمایشگاه  توسط سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کردستان با همکاری و مشارکت سازمان جهاد کشاورزی ، اتاق اصناف و شرکت نمایشگاهی بین المللی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: این نمایشگاه با هدف تامین نیاز شهروندان به مایحتاج عمومی در ایام پایان سال جاری به صورت عرضه مستقیم کالا تشکیل می گردد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت عنوان کرد: در این نمایشگاه کالاهای اساسی و ضروری همچون مواد غذایی، مواد پروتئینی، آجیل و شیرینی جات، مواد شوینده و بهداشتی، کیف و کفش و سایر اقلام عرضه خواهد شد.

خلیقی افزود: واحدهای تولیدی و صنعتی متقاضی شرکت در نمایشگاه، می توانند جهت ثبت نام و دریافت غرفه به مدیریت شرکت نمایشگاهی بین المللی واقع در جنب میدان بار سنندج مراجعه نمایند.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گفت: به منظور رفاه حال شهروندان، نمایشگاه عرضه مستقیم کالا از 18 لغایت27 اسفند ماه 95 درسنندج برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز