خبرگزاری کار ایران

به میزبانی سنندج برپا می شود؛

برگزاری هشتمین جشنواره استانی شعر و داستان جوان سوره

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۵۸۹

هشتمین جشنواره استانی شعر و داستان جوان سوره در سنندج برگزار می شود.

به گزارش ایلنا، رئیس حوزه هنری کردستان گفت: هشتمین جشنواره استانی شعر و داستان جوان سوره یادواره استاد "سید ابراهیم ستوده" اسفند ماه امسال در سنندج برگزار می شود.

امین مرادی افزود: این جشنواره در 2 رده دانش آموزی 12-18 سال و 18 تا 30 سال را برگزار می شود.

وی گفت: شاعران و داستان نویسان جوان در 2 رده سنی اعلام شده می توانند آثار خود را حداکثر تا تاریخ 30 بهمن 95 به واحد آفرینشهای ادبی حوزه هنری استان کردستان به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

مرادی موضوع جشنواره را در 2 بخش آزاد و ویژه اعلام کرد و گفت: در بخش ویژه موضوعات مربوط به خانواده، دفاع مقدس، ایثار و شهادت، وحدت اسلامی و سبک زندگی اسلامی مورد بررسی و داوری قرار می گیرد.

وی گفت: در راستای ارج نهادن به شخصیت علمی و ادبی زنده یاد استاد سید ابراهیم ستوده از بزرگان عرصه ادبیات این سرزمین که بسیار هم مورد توجه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) نیز بوده اند این دوره از جشنواره با نام و یاد این استاد فقید نامگذاری شده است.

رئیس حوزه هنری کردستان هدف از برگزاری این جشنواره را، شناسایی و جذب استعدادهای ادبی جوان، تبادل اندیشه و تجربه های شاعران و نویسندگان جوان انقلاب اسلامی، جریان سازی در شعر و ادبیات منطبق بر ارزشهای اسلامی و معرفی و برجسته سازی چهره های ممتاز عرصه شعر و داستان جوان انقلاب بر شمرد.

دبیر هشتمین جشنواره استانی شعر و داستان جوان سوره به شرایط شرکت در جشنواره نیز اشاره کرد و گفت: هر هنرمند می‌تواند در بخش شعر و داستان حداکثر سه اثر را با فونت (B mitra) و اندازه 14 ارائه کند. هر اثر باید مجزا در قالب فایل و با اندازه قلم بر روی لوح فشرده به همراه نسخه چاپی ارسال شود.

مرادی افزود: برای تسهیل در امر داوری، شاعران و نویسندگانی که چندین اثر دارند باید هر اثر خود را در صفحات جدا از هم چاپ و در سه نسخه ارسال کنند و صفحات متون باید بدون ذکر نام و مشخصات صاحب اثر ارسال شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز