خبرگزاری کار ایران

فرماندار مریوان مطرح کرد:

سرمایه‌گذاری در شهرستان کمترین تشریفات اداری را خواهد داشت

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۰۴۷

فرماندار مریوان عنوان کرد:حمایت از سرمایه‌گذاران یکی از رسالت های مهم است و سرمایه‌گذاری در شهرستان کمترین تشریفات اداری را خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، محمد شفیعی گفت: مکلف و متعهد به حرکت در راستای وعده‌های دولت تدبیر و امید و استاندار محترم در شهرستان مریوان هستم.

وی تاکید کرد: پیگیری پروژه‌های نیمه‌تمام شهرستان را در اولویت کاری قرار می‌دهم و امیدوارم با همکاری نهادهای استانی و کشوری بتوانیم این پروژه‌ها را در مسیرصحیح هدایت‌نماییم و به بهره‌برداری رسانیم.

فرماندار شهرستان مریوان افزود: مریوان دارای پتانسیل‌های بالایی است و شایسته است که با توجه به این ظرفیت‌ها توجه بیشتری به شهرستان شود.

شفیعی در ادامه حمایت از سرمایه‌گذاری در مریوان را هم مورد تاکید قرار داد: باید سرمایه‌گذاری در شهرستان را تشویق کنیم؛ البته اول بایستی سهم سرمایه‌گذاران مریوانی و کردستانی را ادا کنیم و مطمئن باشید که کمترین تشریفات اداری را خواهد داشت.

فرماندار شهرستان مریوان از امنیت اجتماعی پایدار هم سخن به‌میان آورد: یکی از ضروری‌ترین نیازهای جامعه امروزی تامین امنیت اجتماعی پایدار آن است که برای تولید و تثبیت چنین امنیتی باید به سمت آفرینش و رشد نشاط اجتماعی برویم.

محمد شفیعی در همان آیین معارفه و در عمل به اصل 142 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، لیست اموال و دارایی‌های خود و اعضای خانواده‌اش را به دادستان شهرستان مریوان ارائه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز