خبرگزاری کار ایران

رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس کردستان:

حفظ آثار و اسناد دفاع مقدس یک وظیفه ملی است

asdasd
کد خبر : ۴۵۰۹۳۳

رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان کردستان با تاکید بر اینکه حفظ آثار و اسناد دفاع مقدس یک وظیفه ملی است، گفت: کارگروهی برای حفظ آثار و اسناد دفاع مقدس تشکیل شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد رضا شرفب یانی در خصوص وظیفه کارگروه فرهنگی دفاع مقدس بیان داشت: یکی از وظایف این کارگروه حفظ اسناد و آثار دفاع مقدس است.

وی به لزوم همکاری ادارات تاکید کرد وگفت: اسناد دفاع مقدس در ارگان‌ها، نهادها و در اداراتی که وجود دارد که باید جمع آوری تدوین و پردازش و به عنوان اسناد معتبر برای آینده انقلاب اسلامی در حوزه دفاع مقدس و در کتابخانه های عمومی سنندج نگهداری شود.

رئیس بنیاد حفظ آثار و ارزشهای دفاع مقدس استان کردستان با تاکید بر اینکه حفظ آثار و اسناد دفاع مقدس یک وظیفه ملی است افزود: کارگروهی برای حفظ آثار و اسناد دفاع مقدس تشکیل شده است.

شرفبیانی به تهیه اطلس دفاع مقدس اشاره کرد وگفت:اطلس دفاع مقدس در استان کردستان تدوین خواهد شد.ودر فرهنگ نامه دفاع مقدس در سطح  کشور تدوین می شود .

وی تصریح کرد: یادمانهای دفاع مقدس باید به شیوه مناسب حفظ ونگهداری شوندتا اهیان نور و سایر بازدید کنندگان به آسانی بتوانند از آن بازدید نمایند.

شرفبیانی به تشیع پیکر شهدا اشاره کرد و گفت: روز سه شنبه 20 پیکر پاک شهدا از طریق مرز باشماق وارد خاک کردستان خواهد شد و در مرز باشماق از آنها استقبال خواهد شد و ازجلولشکر 28 پیاده کردستان تا مسجد جامع سنندج تشییع خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز