خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم سقز و بانه در مجلس:

خشونت در خانواده و جامعه ریشه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی است

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۵۷۷

نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس گفت: خشونت در خانواده و جامعه ریشه بسیاری از انحرافات و آسیب‌های اجتماعی است که بایستی با آموزش های مناسب، راه‌های نفی آن در بین اقشار مختلف جامعه نهادینه شود.

به گزارش ایلنا، بیگلری به نقش بانوان در سالم سازی جامعه اشاره کرد وابراز داشت: بر اساس تحقیقات انجام شده فرزندانی که مادرشان را از دست می دهند بیشتر در معرض آسیب های اجتماعی قرار می‌گیرند که این امر بیانگر نقش مهم مادران در تربیت نسلی پویا و سالم است.

نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه افزود: در خانواده هایی که خشونت بر علیه زنان رایج است در ذهن و آینده کودکان تاثیر خواهد گذاشت که در آینده اثرات منفی بر جامعه خواهد داشت.

نماینده مردم شهرستان های سقز و بانه در مجلس شورای اسلامی به نقش آموزش و پرورش و مراکز آموزش عالی در نهادینه کردن فرهنگ در جامعه تاکید کرد و گفت: آموزش و پرورش نقش بسزایی در ترویج و فرهنگ سازی عدالت اجتماعی در بین آحاد جامعه دارد.

بیگلری به نقش مشاوره در کاهش آسیب های اجتماعی اشاره کرد و ابراز داشت:  لازم است در این راستا بیشتر فرهنگ سازی شود و معلمان در مدارس تاثیر این مراکز را برای دانش آموزان شفاف سازی کند.

وی به تاثیر همایش ها اشاره کرد و گفت: این همایش ها اگر به صورت تخصصی برگزار شود تاثیر زیادی در شناسایی معضلات وآسیب های اجتماعی و رفع آنها خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز