خبرگزاری کار ایران

فرماندار سنندج مطرح کرد:

باید با آموزش مناسب با هجمه‌های فرهنگی مقابله کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۴۷۲۳۲

فرماندار سنندج به لزوم به‌روز کردن آموزش‌ها تأکید کرد و افزود: باید آموزش و برنامه‌ریزی مناسبی وجود داشته باشد و در این خصوص برنامه درستی طراحی کرد تا بتوانیم با هجمه‌های فرهنگی به‌ درستی مقابله کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، زارعی در نشست هم افزایی چهره های فعال و موثر حوزه فرهنگ و دین که شامگاه چهارشنبه در سالن جلسات فرمانداری سنندج بر گزار شد، ضمن تاکید بر آموزش مهارت های زندگی گفت: آموزش مهارت های زندگی باید مداوم ، تاثیر گذار و مناسب باشد .

زارعی اظهار داشت: باید همه طبقات مردم اعم از شهری و روستایی آموزش داده شوند تا جامعه ای پویا داشته باشیم و روش های آموزش باید در شرایط مختلف، متفاوت باشد.

وی به نقش صدا وسیما در آموزش کارهای فرهنگی اشاره کرد و افزود: صدا و سیما می تواند با تولید برنامه های جذاب و هدفدار در آموزش موثر باشد.

فرماندار سنندج در خصوص تاثیر بانوان بر خانواده و زندگی اجتماعی گفت: بانوانی که از مبانی دینی، اجتماعی و فرهنگی خوبی برخوردار باشند، می توانند فرزندان لایق و شایسته ای تربیت کنند، بنابر این لازم است بانوان حضور پررنگی در جامعه داشته باشند.

وی در مورد رفع تناقض در آموزش ها گفت: آموزش  باید برای مهارت های مختلف زندگی وجود داشته باشد و باید تناقض بین آموزش ها رفع شود و آموزش ها به سمتی بروند که تاثیرگذاری بیشتری داشته باشد و شاخصه های فرهنگی هر منطقه باید شناخته شود و کارهای فرهنگی متنوع در این زمینه انجام گیرد تا موثر واقع شود.

فرماندار سنندج به لزوم به‌روز کردن آموزش‌ها تأکید کرد و افزود: راهکارها باید امروزی باشد، برای امروز و آینده باید آموزش و برنامه‌ریزی وجود داشته باشد و در این خصوص برنامه درستی طراحی کرد تا بتوانیم  با هجمه‌های فرهنگی به‌درستی مقابله کنیم و باید از سنت‌ها و فرهنگ‌هایی که قابلیت استفاده درگذر زمان رادارند استفاده کرد و آن‌ها را پررنگ ‌تر نشان داد و بر آن‌ها تأکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز