خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان مطرح کرد:

استفاده مناسب از فضای مجازی نیازمند کار فرهنگی است

asdasd
کد خبر : ۴۴۴۵۷۷

استاندار کردستان گفت: استفاده مناسب از فضای مجازی نیازمند کار فرهنگی است و شرکت های دانش بنیان می توانند با تولیدات مناسب در این زمینه تاثیرگذار باشند.

به گزارش ایلنا، زاهدی بیان داشت: فضای مجازی در حال توسعه است و بنابراین ما باید زمینه ای فراهم کنیم که از این پتانسیل بهره مناسب بگیریم و با انجام آموزش های مناسب، از این فضا در جهت رشد و توسعه و تولید بهره بگیریم.

وی با بیان استفاده مناسب از فضای مجازی گفت: استفاده مناسب از فضای مجازی نیازمند کار فرهنگی است و شرکت های دانش بنیان می توانند با تولیدات مناسب در این زمینه کمک کننده باشند.

در این جلسه مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کردستان نیز گفت: بیش از 220 هزار خانوار به اینترنت متصل هستند که در طول این چهار سال رشد قابل توجهی داشته است.

فردین سعیدی تصریح کرد: باید از فرصت ها در فضای مجازی استفاده بیشتری ببریم و عملکرد ما پویا و به روز باشد و از تولیدات بومی در فضای مجازی استفاده کنیم.

وی در خصوص تهدیدهای فضای مجازی اظهار داشت:  باید تهدیدهای فضای مجازی بررسی و راه های مقابله با آن آموزش داده شود.

وی به اهمیت امنیت اطلاعات در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: در این زمینه اقدامات مناسبی صورت گرفته است که یکی از مهمتریتن اقدامات ، توسعه آموزش در بین مسئولان واحدهای آی تی، در ادارات است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز