خبرگزاری کار ایران

معاون فرهنگی امور ورزش و جوانان کردستان:

باید سمن‌ها در حوزه فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی فعال شوند

asdasd
کد خبر : ۴۴۴۳۹۴

معاون فرهنگی امور ورزش و جوانان کردستان گفت: متاسفانه بسیاری از خانواده ها آگاهی لازم در برخورد با مشکلات جوانان را ندارند و باید سمن ها در زمینه‌های فرهنگی و آموزشی در راستای بهبود شرایط دخیل شوند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هیرش رضایی امروز در برگزاری انتخابات مجمع استانی سازمان های مردم نهاد جوانان استان با بیان اینکه این نهاد غیر دولتی و غیر انتفاعی است افزود: سازمان های مردم نهاد با اهداف اجتماعی شکل می گیرد و با بهره مندی از نیروی انسانی داوطلب در جهت بهبود کیفیت زندگی مردم تلاش می کنند.

وی تصریح کرد: انتخابات مجمع استانی شورایی متشکل از اعضای سازمان های مردم نهاد هستند که با آرای مستقیم آن ها در هر استان به مدت دو سال انتخاب می شوند.

معاون فرهنگی امور ورزش و جوانان کردستان تقویت هویت اسلامی ایرانی  با توجه به حضور جوانان در عرصه های اجتماعی و فرهنگی را یکی از اهداف اصلی این انتخابات برشمرد و گفت: توسعه مشارکت نهادمند اجتماعی جوانان با تمرکز بر سمن ها، مشارکت در فرآیند تصمیم سازی در حوزه های مربوط به جوانان در استان و افزایش تاثیرگذاری سمن های جوانان در عرصه های مختلف اجتماعی را از دیگر اهداف این انتخابات ذکر کرد.

رضایی به وظایف سمن ها اشاره و  ابراز داشت: نمایندگی سمن های جوانان استان در عرصه های مختلف، شرکت موثر در ستاد ساماندهی امور جوانان به عنوان نماینده سمنان های جوانان، برگزاری جلسات حداقل هر دو هفته یک بار به منظور رسیدگی و حل مشکلات، انتقال دیدگاه های سمن ها به مراجع ذی صلاح و گزارش سالانه وضعیت حوزه جوانان استان از اختیارات و وظایف می باشد.

وی تصریح کرد: برای بیان مطالبات به حق بانوان می  بایست در این انتخابات تعداد  کثیری از بانوان مشارکت می کردند ولی متاسفانه شاهد همکاری کمرنگی در این زمینه بوده ایم.

رضایی به مشکلات فعلی در جامعه اشاره و اضافه کرد: متاسفانه بسیاری از خانواده ها آگاهی لازم در برخورد با مشکلات جوانان را ندارند و سمن ها باید در این زمینه درگیر شوند.

وی همچنین به گستردگی حوزه جوانان اشاره و گفت: باید سمن ها در حوزه ی فرهنگی و آموزشی در راستای بهبود شرایط دخیل شوند.

در پایان با برگزاری‌انتخابات مجمع استانی سازمان‌های مردم نهاد افرادی‌نظیر ناصر عزیزی، سعدی آذری، شادی غلامی، سامان راشدی، یاسین شریعتی، فرشاد شبرندی و دارا ترسیم به عنوان عضو اصلی و نسرین زارعی و نسرین رحمانی به عنوان عضو علی البدل انتخاب شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز