خبرگزاری کار ایران

فرماندار سنندج مطرح کرد:

آموزش‌های مداوم در ایجاد اشتغال موثرند

asdasd
کد خبر : ۴۴۲۳۱۷

فرماندار سنندج گفت: امروز در دنیا ثابت شده که آموزش های مداوم درکارآفرین، کاردان و همچنین در اشتغال‌زایی موثرند؛ پس ما هم نیازمند آموزش‌های فنی و حرفه ای در حوزه اشتغال هستیم .

به گزارش خبرنگار ایلنا، فرماندار سنندج درچهارمین جلسه شورای اداری شهرستان که امروز در فرمانداری سنندج برگزار شد، با تاکید براینکه آموزش‌های مداوم و تاثیرگذار، وسیله اشتغال و کارآفرینی است، گفت: اگر آموزش‌ها مداوم و به روز نباشد راه به جایی نخواهیم برد. امروز در دنیا ثابت شده است که آموزش‌های مداوم درکارآفرین، کاردان و همچنین در اشتغال‌زایی موثرند؛ پس ما هم نیازمند آموزش‌های فنی و حرفه ای در حوزه اشتغال هستیم .

زارعی اظهار داشت: ما باید کار آفرینی را ترویج دهیم تا بتوانیم به جایگاه مورد نظر برسیم و همانطور که امسال به نام سال اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل نامگذاری شده است، پس در این زمینه نیازمند آموزش هستیم تا بخشی از مشکل اشتغال در این حوزه حل شود.

وی افزود: ما باید در جهت آموزش افراد کارآفرین در نواحی منفصل شهری و سکونت گاههای غیر رسمی این نواحی  فعالیت بیشتری انجام دهیم ، لذا ضرورت دارد که ما حضور پررنگ تری در نواحی منفصل شهری، مناطق حاشیه شهری و روستاها داشته باشیم و کاری کنیم که آموزش‌ها موجب اشتغال‌زایی و کارآفرینی شود .

فرماندار سنندج در بحث اقتصاد مقاومتی ادامه داد: ما باید به سخنان  مقام معظم رهبری سرلوحه قرار دهیم و از تولیدات استان استفاده کنیم واز تولید کنندگان حمایت کنیم تا مراکز تولیدی و صنعتی ما فعال باشند و خود را متقاعد کنیم که اگر از تولیدات داخلی استفاده کنیم بخش عمده ای از مشکلات تولیدگان در حوزه ی صنعت حل خواهد شد و کارآفرینی و اشتغالزایی بیشتری خواهیم داشت .

زارعی در بحث انتخابات  شورای اسلامی شهر و روستا و ریاست جمهوری گفت: ما وظیفه داریم همچون سنوات گذشته ، همکاری و همیاری داشته باشیم اما به هیچ عنوان مدیران اداری در محیط کاری حق ندارند از نامزدها طرفداری کنند و یا علیه کسانی تبلیغ کنند. نباید دستگاه‌های اداری به سمتی بروند که از یک کاندیدای خاص حمایت کنند باید بی طرف باشند.

وی در خصوص حضور مردم درانتخابات افزود: زمینه را برای تشویق و حضور مردم ایجاد کنیم تا زمینه حضور پررنگ مردم را در انتخابات فراهم شود .

وی تصریح کرد: حضور پررنگ مردم درانتخابات ، باعث حفظ امنیت وافزایش اعتبارملی کشور خواهد شد، لذا مدیران باید مردم را ترغیب و تشویق نمایند که همچون گذشته در انتخابات حضور پررنگ و فعال داشته باشند.

فرماندار سنندج در مورد لزوم خدمات رسانی به مردم بیان داشت: ما خدمتگذاران مردم هستیم و برخورد مناسب با ارباب رجوع و انجام به موقع کار آنها وظیفه ماست.

وی تصریح کرد: مدیران موظفند حوزه مدیریت خود را رصد کنند تا کارشناسان نارضایتی ایجاد نکنند و برای مردم مشکلی پیش نیاید بنابر این رفتار و کردار مناسب وظیفه همه ماست. به خصوص در حوزه سرمایه‌گذاری باید با سرمایه گذار برخورد مناسب داشته و آنها را به خوبی راهنمایی و حمایت کنیم، چون سرمایه گذاری، اشتغالزایی ایجاد می کند.

زارعی در مورد جلوگیری از ساخت و سازهای بی رویه  وغیر مجاز گفت: این ساخت وسازها  به دو دلیل اتفاق می‌افتد ، ناآگاهی و سود جویی برخی افراد ، شهرداری‌ها و ادرات مسئول نظارت نباید اجازه دهند توسط عده سودجو تغیر کاربری‌های غیر فانونی انجام گیرد به ویژه در حاشیه شهرها و زمین های  زراعی، باغی و کشاورزی.

وی درپایان گفت: در حوزه منابع طبیعی، بخشداران و دهیاران و اعضای شورای شهر و روستا همه تاثیرگذار هستند و اجازه ندهند در حاشیه روستاها ساخت و ساز غیر مجاز انجام گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز