خبرگزاری کار ایران

مدیر ثبت احوال شهرستان سروآباد خبرداد:

افزایش 10 درصدی آمار ازدواج در سروآباد

asdasd
کد خبر : ۴۴۱۷۸۵

مدیر ثبت احوال شهرستان سروآباد عنوان کرد: آمار ثبت ازدواج در طول هشت ماهه گذشته 10 درصد افزایش یافته است.

به گزارش ایلنا، اسماعیل محمدی پناه با بیان این مطلب افزود: در این مدت تعداد 346 مورد ازدواج در شهرستان سروآباد به ثبت رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که 307 مورد به ثبت رسیده بود 10 درصد افزایش را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه آمار طلاق در شهرستان روبه افزایش است تصریح کرد: در هشت ماهه گذشته از ابتدای سال جاری 49 مورد طلاق در این شهرستان به ثبت رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته یک درصد افزایش نشان می دهد.

به گفته محمدی پناه کم ترین آمار واقعه طلاق به ثبت رسیده در استان کردستان با 48 مورد مربوط به شهرستان سروآباد است.

مدیر ثبت احوال شهرستان سروآباد به آمار ولادت و وفات اشاره کرد و اضافه کرد: در همین مدت آمار ولادت در این شهرستان 481 مورد به ثبت رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل سه درصد کاهش نشان می دهد.

محمدی پناه بیشترین نام های انتخابی برای نوزادان پسر "محمد "و بیشترین نام های انتخابی برای نوزادتان دختر "باران" بوده است.

وی ادامه داد: آمار وفات در مدت مشابه ماه گذشته از ابتدای امسال در شهرستان سروآباد 149 مورد به ثبت رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که 127 مورد به ثبت رسیده بود 17 درصد افزایش را نشان می دهد.

مدیر ثبت احوال شهرستان سروآباد جایگاه سوم را در حوزه ثبت به موقع آمار وقایع حیاتی مربوط به این شهرستان دانست و اضافه کرد: شهرستان سرواباد در بین 12 اداره ثبت احوال استان کردستان در بحث ثبت به موقع آمار وقایع حیاتی با 100 درصد ثبت به موقع ولادت 99/33 درصد ثبت آمار وفات توانست این جایگاه را کسبب کند.

وی در پایان یادآور شد آمار متقاضیان دریافت کارت هوشمند ملی در هشت ماهه گذشته از ابتدای سال 94 یک هزار و 476 نفر بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز