خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سنندج:

مکان‌های مخروبه به محل امنی برای معتادان تبدیل شده‌اند

asdasd
کد خبر : ۴۳۴۷۱۹

رئیس پلیس‌مبارزه با موادمخدر شهرستان سنندج گفت: مکان‌های متروکه سطح شهر سنندج به محل امنی برای معتادان تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از سنندج، برزو ذوالفقاری فر در دهمین جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان سنندج که با حضور اعضاء در فرمانداری این شهر برگزار شد، اظهار داشت: پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سنندج در طول ماه ها و هفته‌های گذشته طرح‌های ارتقا امنیت اجتماعی و بازسازی نقاط حادثه و جرم خیز را مورد برسی قرار دادند.

وی گفت: در مدت اخیر به صورت کلی 5 مورد طرح، به مرحله اجرا رسید و در نقاط آلوده و جرم خیز که مشکلات بسیاری برای شهروندان در پارک نشاط، پارک نسیم، پارک لاله، محله نایسر، قبرستان تایله، محله فرجه،خیابان شهدا، طالقانی با حضور معتادان ایجاد شده بود طبق درخواست مردم پاک سازی شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سنندج در ادامه عنوان کرد: در این مقطع 47 نفر معتاد متجاور، به کمپ ترک اعتیاد طبق ماده 16 معرفی شده و جهت بهبود آنها اقدامات جدی صورت گرفته است و در حال حاضر موجودی کمپ پلیس مبارزه با مواد مخدر سنندج 64 نفر است.

ذوالفقاری فر ادامه داد: با بازدیدهای صورت گرفته در این محل تلاش‌ها و زحمات بسیاری برای نجات و بهبود معتادان سطح شهر در کمپ ترک اعتیاد پلیس مبارزه با مواد مخدر صورت گرفته است.

وی به مشکل جمع آوری معتادان اشاره کرد و افزاید: بحث قانون جدید آیین دادرسی کیفری در زمینه جمع آوری، معرفی به کمپ دست و پای پلیس مبارزه با مواد مخدر را بسته است که در بعضی از مواقع معتادان حتی با به خطرانداختن جان خود حاضر نیستند در کمپ ترک اعتیاد حضور داشته باشند و پلیس محدودیت برخورد با این افراد را دارد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان سنندج عنوان کرد: منازل متروکه تا زمانی که به صورت بلااستفاده و مخروبه وجود داشته باشد، محل مناسبی برای فعالیت معتادان هستند و این مکان‌ها باید کاملا تخریب شود و شهرداری باید بیشتر به این موضوع توجه داشته باشد.

به گفته برزو ذوالفقاری مواد مخدر در جامعه امروزه به یک منبع درآمد برای مردم تبدیل شده است که از بالاترین تا کمترین سن افراد مشغول به خرید و فروش مواد مخدر هستند و این نیاز به فرهنگ سازی و آگاهی مردم دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز