خبرگزاری کار ایران

علی‌محمد مرادی:

توانمند سازی و مشارکت زنان محور توسعه در جامعه است

نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان لازمه توسعه در جامعه را مشارکت زنان در اجتماع دانست.

به گزارش ایلنا، علی‌محمد مرادی با تاکید بر اینکه توانمندسازی و مشارکت زنان، محور توسعه در جامعه است، گفت: اگر جایگاه زنان را حفظ نکنیم این محور توسعه آسیب می‌بیند.

وی با بیان اینکه تبعیض مانع پیشرفت است بر پیگیری مسائل و مشکلات زنان تاکید کرد و افزود: نباید نقش زنان را به عنوان نیرو محرکه‌ای قوی در جامعه از یاد برد.

مرادی با ارائه عملکردی از فعالیت ۴ ماهه خود در مجلس اظهار د اشت: از مهمترین کارهایی که در حوزه کشاورزی انجام دادیم تصویب طرحی بود که به موجب آن کشاورزانی که گندم خود را به دولت تحویل می‌دهند به ازای هر روز تاخیر در پرداخت دولت موظف به پرداخت دیرکرد خواهد بود.

نماینده مردم شهرستان‌های قروه و دهگلان در مجلس گفت: برای کمک به رفاه حال بیشتر کشاورزان مصوب شد که دولت انجام آبیاری‌های نوین و برقرار کردن چاه‌های آب را به صورت رایگان انجام دهد.

مرادی با بیان اینکه یکی از عوامل عدم توسعه بانک‌ها هستند از عملکرد نامناسب بانک‌ها انتقاد کرد و افزود: بانک‌های کشور با وجود بهره بالا در اعطای وام و تسهیلات، زیبنده جمهوری اسلامی نیستند و تلاش می‌شود سود بانکی کاهش یابد.

وی افزود: با تمام کمبودها و مشکلات تلاش  خود را برای خدمات‌رسانی مطلوب به کار خواهیم بست و از بعد نظارتی پیگیر مشکلات خواهم بود.

در ادامه رئیس کمیته بانوان شهرستان دهگلان با ارائه گزارشی درباره کارهای انجام گرفته در حوزه بانوان بر نقش حیاتی در جامعه تاکید کرد و گفت: در راستای جذب در مشاغل خانگی و با توجه به آموزش‌های گسترده در شهرستان متاسفانه بانک‌ها سدی در برابر جذب اعتبارات شده‌اند.

کریمی یکی دیگر از مشکلات را عدم بازاریابی مناسب برای محصولات در مشاغل خانگی عنوان کرد و ابراز داشت: ما برای رفع این مشکل پیشنهاد ایجاد یک بازارچه برای فروش این محصولات دادیم که با وجود وعده شهرداری برای انجام این کار این امر تاکنون محقق نشده است.

کد خبر : ۴۳۳۴۹۶