خبرگزاری کار ایران

فرماندار سنندج:

از توان و ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد در اجرای برنامه‌های دهه مبارکه فجر استفاده شود

asdasd
کد خبر : ۲۴۷۰۲۰

استفاده از توان و ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد در تصمیم‌گیری‌ها و اجرای برنامه‌های دهه مبارکه فجر مهم و ضروری است.

محمد ابراهیم زارعی، امروز در دومین جلسه ستاد گرامیداشت دهه مبارکه فجر شهرستان سنندج ضمن آرزوی توفیق برای خدمتگزاران انقلاب اسلامی، سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارکه فجر را به تمام ملت ایران به ویژه مردم شریف شهرستان سنندج تبریک گفت.

وی ابراز امیدواری کرد؛ با همکاری و هماهنگی تمامی دست اندرکاران، جهت اجرای برنامه‌هایی متفاوت با سال‌های گذشته بتوانیم خاطره‌ای خوب و مناسب در اذهان عمومی به ویژه نسل جوان ایجاد کنیم.

زارعی بیان کرد: باید برنامه‌ها را به سمت مردمی بودن پیش ببریم و با برون سپاری بسیاری از برنامه‌ها و مراسمات به مردم و به ویژه سازمان‌های مردم نهاد نقش مردم را در برگزاری مراسمات دهه مبارکه فجر پررنگ کنیم.

وی استفاده از توان و ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد در تصمیم گیری‌ها و اجرای برنامه‌های دهه مبارکه فجر، جهت بهره گیری مناسب از برنامه‌ها را مهم و ضروری دانست.

فرماندار شهرستان سنندج با اشاره به اینکه یکی از اهداف اجرای برنامه‌های دهه مبارکه فجر، اطلاع رسانی و بازآموزی هدف انقلاب اسلامی به مردم به ویژه نسل جوان است، اجرای برنامه‌های شاخص و هدفمند را جهت حضور حداکثری لازم و ضروری دانست.

زارعی کیفیت بخشی برنامه‌ها را جهت تأثیرگذاری بیشتر و اجرای برنامه‌های ویژه‌ای را در سطح روستا‌ها و بخش‌ها مهم خواند.

وی همچنین از افتتاح پروژه‌های عمرانی با اعتبار بالغ بر ۴۰۰ میلیارد ریال به مناسبت دهه مبارکه فجر در شهرستان سنندج خبر داد.

زارعی در پایان برنامه ریزی مناسب و دقیق، برای حضور مؤثر و مفید تمامی اقشار جامعه، در اجرای برنامه‌های دهه مبارکه فجر را از تمامی دستگاه‌های شهرستان خواستار شد و ابراز امیدواری کرد که با هماهنگی و همکاری هرچه بیشتر شاهد حضور کم نظیر، پر رنگ و با نشاط مردم در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن باشیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز