خبرگزاری کار ایران

فرماندار مریوان:

آگاهی و آموزش بهترین راهکار مبارزه با اعتیاد است

asdasd
کد خبر : ۲۳۷۳۸۴

فرماندار شهرستان مریوان با اشاره به اینکه آگاهی و آموزش بهترین راهکار مبارزه با اعتیاد است گفت: تشکل های مدنی و سازمان های مردم نهاد می توانند گام مهمی در زمینه مبارزه با مواد مخدر بردارند.

فرماندار شهرستان مریوان با اشاره به اینکه آگاهی و آموزش بهترین راهکار مبارزه با اعتیاد است، گفت: تشکل‌های مدنی و سازمان‌های مردم نهاد می‌توانند گام مهمی در زمینه مبارزه با مواد مخدر بردارند.

به گزارش ایلنا، محمد فلاحی شامگاه دوشنبه در جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان با بیان اینکه ابتلا به مواد مخدر زمینه ساز بسیاری از ناهنجاری‌های اجتماعی است، افزود: بسیاری از جرائم در سایه ابتلا به مواد مخدر حاصل می‌شود و در صورتی که با مواد مخدر به صورت جدی مبارزه شود، شاهد کاهش بسیاری از آسیب‌های اجتماعی خواهیم بود.

وی، با ابراز رضایت از عملکرد دستگاه‌های اجرایی این شهرستان در زمینه پیشگیری و آموزش‌های لازم در مدارس و دانشگاه‌ها در مورد مقابله با اعتیاد گفت: انجمن مردمی ژیانه وه و اداره بهزیستی به همراه مرکز درمانی ساریژ در این زمینه تلاش‌های زیادی انجام داده‌اند.

فلاحی با بیان اینکه باید جوانان و نوجوانان را بیشتر با آثار سوء مواد مخدر آشنا کنیم، گفت: در این راستا باید اطلاع رسانی در مورد عواقب سو مصرف مواد مخدر را از مدارس و محیط‌های فرهنگی و آموزشی آغاز کنیم.

رییس انجمن ژیانه وه مریوان نیز در این نشست با اشاره به برنامه‌ای انجام شده در طول یک سال گذشته در خصوص مبارزه با مواد مخدر در این شهرستان اظهار کرد: با مشارکت اداره بهزیستی و نیروی انتظامی خوشبختانه موفق به اجراء برنامه‌های زیادی در این خصوص شده‌ایم.

نحوی مقدم تصریح کرد: اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و برگزاری مسابقات ورزشی و رشته‌های رزمی از جمله کاراته و برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در سطح مدارس و شهرستان به مناسبت‌های مختلف و انجام مشاوره با دانش آموزان از جمله برنامه‌های این انجمن بوده است.

در ادامه این نشست مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان مریوان نیز به تشریح برنامه‌های خود در خصوص پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر پرداخته و آمادگی خود را برای حمایت از بیماران و خانواده‌های این افراد اعلام کردند.

شهرستان مریوان در چند سال گذشته در زمینه اعتیاد و مواد مخدر جزو شهرستان‌های پاک محسوب می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز