خبرگزاری کار ایران

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قروه خبر داد:

تخصیص اعتبار ۵۰۰میلیون ریالی برای تجهیز کلینیک تخصصی قروه

asdasd
کد خبر : ۲۳۳۶۹۹

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قروه گفت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت از سوی دولت، گام بلندی در حوزه درمان و سلامت و رفع دغدغه‌های مردم برداشته شد.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان قروه گفت: با اجرای طرح تحول نظام سلامت از سوی دولت یازدهم، گام بلندی در حوزه درمان و سلامت و رفع دغدغه‌های مردم برداشته شد.

به گزارش ایلنا در کردستان، اللهیاری عصر دوشنبه در آیین افتتاح کلینیک تخصصی شهید قاسم عبدالملکی قروه افزود: دولت با اجرای طرح تحول نظام سلامت، جهش بزرگی در سلامت بهداشت و درمان ایجاد کرده است.

وی با بیان اینکه موضوع بهداشت و سلامت جزو اولویتهای دولت است گفت: اختصاص اعتبارات مناسب و اجرای طرح نظام سلامت از جمله مهمترین اقداماتی است که از سوی دولت برای رفع مشکلات مردم در حوزه بهداشت و درمان انجام داده است.

اللهیاری درباره اختصاص ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات تحول نظام سلامت برای تجهیز، تعمیر و تکمیل کلینیک تخصصی شهید قاسم عبدالمللکی قروه اظهار کرد: این کلینیک عصرها و مرکز معین شهری روستایی پزشک خانواده و مرکز بهداشت شماره چهار نیز صبحها، به مردم خدمت رسانی می‌کنند.

وی از فعالیت چهار متخصص پوست، داخلی، کودکان و زنان و زایمان در این کلینیک خبر داد و عنوان کرد: بزودی دندان پزشکی نیز در این کلینیک راه‌اندازی می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز