خبرگزاری کار ایران

فرماندار مریوان:

برای داشتن شهری توسعه یافته باید دستگاه‌های اجرایی همفکری داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۷۰۲

فرماندار مریوان گفت: برای داشتن شهری توسعه یافته و شهروندانی قانون مدار، باید دستگاه های اجرایی از جمله شهرداری، بخشداری و در رأس آن فرمانداری، تعامل، همفکری و ارتباط چند سویه ای با همدیگر داشته باشند.

فرماندار مریوان گفت: برای داشتن شهری توسعه یافته و شهروندانی قانون مدار، باید دستگاه‌های اجرایی از جمله شهرداری، بخشداری و در رأس آن فرمانداری، تعامل، همفکری و ارتباط چند سویه‌ای با همدیگر داشته باشند.

به گزارش ایلنا، محمد فلاحی شامگاه سه شنبه در نشست فرماندار مریوان با شهرداران مریوان، کانی دینار و برده رشه و بخشداران در مریوان افزود: شفافیت و نگاه صادقانه به مسائل و نارسایی‌های شهروندان باید اساس کار شهرداری و بخشداری‌ها باشد.

وی با اشاره به مطالبات بر حق شهروندان از دستگاه‌های اجرایی و در راس آن شهرداری و بخشداری‌ها گفت: یکی از دغدغه‌های اصلی این ادارات همواره برطرف کردن مشکلات و به حداقل رساندن نارسایی‌ها در سطح شهرها و روستاهاست.

فلاحی ابراز امیدواری کرد و تصریح کرد: با داشتن نیروهای جوان، مستعد و پر توان، شاهد پیشرفت روبه رشد زیر ساخت‌های اساسی در حوزه شهری و بخشداری‌های سطح مریوان باشیم.

وی ادامه داد: شهرداری و شورای شهر با توجه به نوع رسالت کاری در رابطه با بودجه، اعتبارات و درآمدهایی که از طریق مختلف کسب می‌کنند برخی اوقات به نوعی نا خواسته وارد حاشیه می‌شوند.

فلاحی اضافه کرد: غلبه و کنار آمدن با این حاشیه‌ها به مدیریت و اقتدار مدیر بستگی دارد و کسانی که وارد مسائل حاشیه‌ای در هر زمینه‌ای شوند متن و اصل کار را به کل فراموش خواهند کرد.

فرماندار مریوان گفت: خوشبختانه فضای موجود میان شهرداری، شورا و فرمانداری فضایی دوستانه و دور از حاشیه است شهردار و اعضای شورای شهر نگاه صادقانه و شفافی به مسائل و مشکلات شهروندان دارند

در این نشست شهردار مریوان نیز با ارائه گزارشی از عملکرد یک ساله و خدمات عمرانی صورت گرفته ابراز امیدواری کرد.

فواد کریمی افزود: در چشم انداز برنامه ۵ ساله شهرداری، خدمات عمرانی شهرداری صرفاً از خدمات زیر ساختی و آسفالت خیابان‌ها و محله‌ها، فراتر رود و شهرداری با برنامه‌ریزی، اصول مهندسی شده و بکارگیری نیروهای جوان و متخصص، بتواند در سالیان آتی در ارائه خدمات فرهنگی، اجتماعی و معنوی شهروندان نیز سهیم باشد.

وی با توجه به موقعیت خاص شهرستان مریوان و وجود استعدادهای گردشگری و جذب مسافر در فصول مختلف، فعالیت‌های شهرداری صرفا وابسته به بودجه دولتی نیست.

کریمی ابراز امیدواری کرد با طرح ایده‌ها و واحدهای مشارکتی بتوان در آینده‌ای نزدیک مریوان را جزو یکی از موفق ترین شهرهای استان معرفی کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز