خبرگزاری کار ایران

گردهمایی مدیران آزمایشگاه های کنترل مواد غذایی، آرایشی بهداشتی غرب کشور در سنندج

asdasd
کد خبر : ۲۲۵۲۲۰

گردهمایی معاونین و مدیران غذا و دارو و آزمایشگاه های کنترل مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی غرب کشور در دانشگاه علوم پزشکی کردستان در سنندج برگزار شد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی کردستان در این نشست، همفکری و بحثو تبادل نظر در زمینه ارایه بهتر خدمات دارویی، ارتقاء کیفیت و ایمنی محصولات غذایی و آشامیدنی را از اهداف برگزاری این اجلاس عنوان کرد.

محمد تمیمی افزایش دقت و توانمندی آزمایشگاه های کنترل مواد غذایی و بهداشتی و اتخاذ تصمیمات مشترک برای افزایش کیفیت محصولات غذایی را از دیگر اهداف جلسه عنوان کرد.

به گفته وی بهره گیری از تجارب سایر استان ها در راستای ارایه راهکار بهینه در پیشبرد اهداف سبب رفع مشکلات در زمینه ارایه خدمات دارویی می شود.

تمیمی افزود: سیاست های وزارت بهداشت در زمینه تامین داروها و ملزومات پزشکی مورد نیاز بیماران بستری و جلوگیری از خروج بیمار از بیمارستان برای تامین دارو و ملزومات و تجهیزات پزشکی، بررسی دارو و مصرف منطقی داروها در بیمارستان ها و ارتقاء شاخص های دارو و ملزومات پزشکی در زمینه طرح تحول نظام سلامت از مباحثی بود که در این جلسه مطرح شد.

وی ادامه داد: این اجلاس هر ۳ ماه یک بار در یکی از استان های قطب هفتم کشوری برگزار می شود.

لازم به ذکر است: در این گردهمایی دانشگاه های علوم پزشکی کرمانشاه، ایلام، همدان، لرستان و کردستان حضور داشتند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز