خبرگزاری کار ایران

فرماندار شهرستان سنندج:

تقارن ۱۳ آبان با عاشورای حسینی نمایانگر ظلم ستیزی ملت ایران است

asdasd
کد خبر : ۲۱۸۴۰۱

انقلاب اسلامی ایران نشات گرفته از فرهنگ عاشورای حسینی است.

فرماندار شهرستان سنندج گفت: تقارن ۱۳ آبان با عاشورای حسینی، نمایانگر ظلم ستیزی ملت ایران است.

به گزارش ایلنا از سنندج، ابراهیم زارعی در جلسه هماهنگی ستاد یوم الله ۱۳ آبان در سنندج افزود: انقلاب اسلامی ایران نشات گرفته از فرهنگ عاشورای حسینی است.

وی اظهار کرد: مسئولان شهرستان باید برنامه‌های فرهنگی خود را در این ایام برای معرفی فرهنگ عاشورای حسینی برنامه‌ریزی و اجرا کنند.

فرماندار سنندج، بهره‌مندی از آموزه‌های عاشورایی را از ویژگی‌های مهم انقلاب دانست و بیان کرد: مسئولان دستگاه‌های فرهنگی شهرستان باید برای ترویج این مهم تلاش کنند.

وی حضور پر شور دانش آموزان و دانشگاهیان را در کنار هیات‌های مذهبی در روز عاشورای حسینی، پیام معنی‌داری از ظلم ستیزی ایرانیان خواند و بر آن تاکید کرد.

وی بر هماهنگی و همکاری هرچه بیشتر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با آموزش و پرورش و هیات‌های مذهبی سطح شهر تاکید کرد.

زارعی با اشاره به هماهنگی‌های صورت گرفته از سوی متولیان امر درباره برنامه‌های روز عاشورا افزود: برنامه‌ریزی لازم در زمینه چگونگی حضور دانش آموزان و دانشجویان در کنار هیات‌های مذهبی صورت گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز