خبرگزاری کار ایران

کردستان رتبه هفتم کشوری را در مسابقات ملی مهارت کسب کرد

کد خبر : ۲۰۷۶۶۶

مراسم تجلیل از مدال آوران پانزدهیمن مسابقات ملی مهارت با حضور استاندار کردستان در سنندج برگزار شد.

مراسم تجلیل از مدال آوران پانزدهیمن مسابقات ملی مهارت با حضور استاندار کردستان در سنندج برگزار شد.

به گزارش ایلنا، استاندار کردستان در جمع مدال آوران مسابقات ملی مهارت فنی و حرفه ای ضمن تبریک به جوانان کردستانی گفت: در بین موجودات خلق شده، انسان تنها موجودی است که مهارت هایش اکتسابی است مابقی موجودات مهارت‌هایشان غریضی و غیر ارادی است که این خود نشان از برتری انسان در نظام خلقت است.

زاهدی با توجه به اینکه کردستان در بین ۳۱ استان کشور رتبه هفتم کشوری را کسب کرده است، بیان کرد: این رتبه برای کردستان رتبه مورد انتظار نبوده، استان می تواند با تلاش بیشتر در تمامی عرصه ها رتبه های برتری را کسب کند.

وی ادامه داد: امید است درسایه پشتکار و تلاش جوانان و مربیان و مسئولان استانی در سالهای آتی شاهد رشد و پیشرفت بیش از پیش کردستان باشیم.

زاهدی افزود: در جامعه‌ای که دغدغه اصلی آن اشتغال است کسب مهارت می تواند مهمترین عامل ایجاد اشتغال در جامعه باشد.

وی توجه ویژه به آموزش های فنی و حرفه ای، خودنمایی و ارائه دادن توانمندی های جوانان و اعتماد به نفس را از مهمترین شاخصه های توسعه و پیشرفت جوانان کردستانی عنوان کرد و گفت: امیدوارم جوانان مانند گذشته منشأ خیر و برکت برای کشور باشند.

در ادامه این مراسم مدیر کل فنی و حرفه ای کردستان از درخشش مهارت‌ آموزان کردستانی در مسابقات ملی مهارت خبر داد و گفت: ۱۷ نفر از مهارت‌آموزان استان در پانزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت‌آموزی در ۱۳ رشته آموزشی به به مسابقات کشوری راه یافتند و به رقابت پرداختند.

احمدی افزود: تیم اعزامی مهارت‌آموزان استان در مرحله کشوری پانزدهمین دوره از مسابقات ملی مهارت موفق به کسب یک‌ مدال طلا، دو‌ مدال نقره، سه مدال برنز و سه دیپلم افتخار شدند.

وی اظهار داشت: مدال‌آوران چهاردهمین و پانزدهمین دوره از مسابقات ملی مهارت پس از شرکت در اردو‌های آماده‌سازی به همراه سایر مهارت‌آموزان کشور برای شرکت در مسابقات جهانی به برزیل اعزام می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای برای صاحبان مشاغل در راستای ارتقاء سطح کارآیی و تخصصی آنها در رأس برنامه‌های این اداره‌کل در استان قرار دارد افزود: ارائه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و مهارتی با استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و دولتی در استان با گستردگی خاصی در بین اقشار مختلف در سطح شهر و روستاهای استان دنبال می‌شود.

در پایان از مدال آوران مسابقات ملی مهارت فنی و حرفه ای کردستان، مسعود جلالی مدال طلای رشته کاشی کاری دیوار و کف، نوید نوری و مهیار عباسیان مدال نقره رباتیک تیمی، پردیس محمدی مدال برنز طراحی گرافیک، عبید صمدیان مدال برنز طراحی صفحات وب، آرش عنبریان مدال برنز کاربر برد،، آرمان خانی دیپلم افتخار کابینت سازی چوبی، رضا بهزادپور دیپلم افتخار مدیریت سیستم های تحت شبکه و ۱۴ نفر از مربیان مراکز فنی و حرفه ای کردستان تجلیل بعمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز