خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری کردستان:

قضاوت باید با تمام عبادت‌ها متمایز باشد

asdasd
کد خبر : ۱۷۳۹۰۴

باید در دستگاه قضایی به عنوان دستگاهی ولایی با پیروی از منویات مقام معظم رهبری, امور فرهنگی در صدر توجه قرار گیرد.

رئیس کل دادگستری استان کردستان اظهار داشت: قضاوت یک عبادت است و باید این عبادت با تمام عبادت‌ها متمایز باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی‌اکبر گروسی در سلسه‌ نشست‌های اخلاقی که با حضور قضات دادگستری و کارکنان دادگستری استان در مجتمع قضایی شهید بهشتی سنندج برگزار شد تصریح کرد: اگر قضات دادگستری از معنویات و قرآن فاصله بگیرند بدون شک نمی‌توانند کار قضاوت را به درستی انجام و حق را از باطل به خوبی تشخیص دهند.

وی لزوم توجه به کار فرهنگی در دستگاه قضایی استان را امری ضروری دانست و افزود: باید در دستگاه قضایی به عنوان دستگاهی ولایی با پیروی از منویات مقام معظم رهبری, امور فرهنگی در صدر توجه قرار گیرد.

گروسی با اشاره به تشکیل معاونت فرهنگی در دستگاه قضایی استان کردستان، گفت: این معاونت در دوره اخیر قوه قضائیه تشکیل شد تا در کنار کارهای قضایی, کارهای فرهنگی در مباحثمذهبی نیز جدی‌تر شود.

وی یادآور شد: به منظور تقویت روحیه همکاران در کنار وظیفه سنگین قضاوت و افزایش سعه صدر آن‌ها به دلیل مراجعات مکرر مردم باید بسترهای لازم برای انجام کارهای فرهنگی در این دستگاه بیش از گذشته تقویت شود.

رئیس کل دادگستری کردستان در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: باید در قالب کارهای فرهنگی و تشکیل معاونت فرهنگی به کارکنان دادگستری هشدار داد تا جلوی برخی از غفلت‌ها را بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز