خبرگزاری کار ایران

مدیرکل روابط عمومی استانداری کردستان:

نگاه دولت اعتدال و امید به مقوله فرهنگ، نگاهی ویژه و خاص است

asdasd
کد خبر : ۱۵۹۵۸۹

نگاه دولت اعتدال و امید به مقوله فرهنگ نگاهی ویژه و خاص است که امیدواریم با برنامه های مدنظر در سالجاری شاهد اعتلای فرهنگ وهنر در کشور و علی الخصوص استان کردستان باشیم. نگاه دولت اعتدال و امید به مقوله فرهنگ نگاهی ویژه و خاص است

مدیر کل روابط عمومی وامور بین الملل استانداری کردستان در دیدار با رئیس حوزه هنری استان کردستان با اشاره به نامگذاری سال جدید از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، گفت: نگاه دولت اعتدال و امید به مقوله فرهنگ نگاهی ویژه و خاص است که امیدواریم با برنامه‌های مدنظر در سالجاری شاهد اعتلای فرهنگ وهنر در کشور و علی الخصوص استان کردستان باشیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، کوهسار دادور ظهر امروز دوشنبه در این دیدار با بیان اینکه وجود اعتدال در برنامه‌های حوزه هنری کردستان کاملاً مشهود است، تصریح کرد: باید گفت که برنامه‌های برگزار شده حوزه هنری استان کردستان در این چند سال اخیر توانسته است در اعتلای هنر وفرهنگ استان گام‌های بلندی را بردارد و وجه غالب برنامه‌های حوزه هنری اعتدالی است که در این برنامه‌های به چشم می‌خورد.

دادور، نقش حوزه هنری را در تحقق بخشی برنامه‌های مدنظر بسیار مهم عنوان کرد و افزود: بنده سال‌ها به عنوان یک شهروند شاهد تلاش‌ها و برنامه‌های خوب حوزه هنری در استان بوده‌ام و انشاا… از این توان و پتانسیل بالقوه در جهت تحقق برنامه‌های مدنظر بهره‌مند خواهیم شد.

دادور با اشاره به دیدگاه‌های استاندار کردستان گفت: مهندس زاهدی خود به عنوان یک هنرمند، آشنایی کاملی را به مقولات فرهنگی و هنری دارند و خوشبختانه در این مدت کم حضور در استان نیز توجه به فرهنگ وهنر را به عنوان اولویت‌های کاری خود قرار داده و عمل نیز نموده‌اند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری کردستان با اشاره به نقش رسانه‌ها در تحقق شعار سال افزود: امیدواریم با همراهی ارزنده خبرنگاران و رسانه‌های استان به عنوان یاور و همراه کارهای صورت گرفته بتوانیم در خدمت به مردم فهیم استان هنر و فرهنگ کردستان گام برداریم.

وی در پایان سخنانش اخلاق مداری، بالا بردن استانه تحمل و نقدپذیری را لازمه سرلوحه قراردادن در برنامه‌های عنوان کرد وبا اشاره به اینکه به زودی دیداری را از حوزه هنری خواهد داشت اظهار امیدواری کرد: رابطه حوزه هنری و استاندار به صورت یک رابطه دو سویه در جهت اهداف بلند نظام و دولت تدبیر و امید به عنوان الگوی یک تعامل سازنده بتواند تسریع بخش برنامه هی هنری و فرهنگی در استان شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز