خبرگزاری کار ایران

به مدت دو روز؛

فیلم‏های ۱۰۰ ثانیه‏ای در پردیس سینما بهمن سنندج اکران می‏شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۳۱۸

۹۴ فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای به انتخاب هیئت داوران جشنواره به بخش نهایی جشنواره راه یافته‌اند که طی دو روز " ۷ و ۸ اسفند ماه ۹۲ " به معرض نمایش گذاشته می‌شوند.

ایلنا: رئیس حوزه هنری کردستان گفت: هم‏زمان با برگزاری نهمین جشنواره بین‏المللی فیلم‏های ۱۰۰ ثانیه‏ای، فیلم‏های این جشنواره به مدت دوروز در پردیس سینما بهمن سنندج اکران می‌‏شود.

امین مرادی ضمن اعلام این مطلب، از راه‌یابی ۴ اثر از فیلمسازان کردستانی به بخش نهایی نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای خبر داد و به ایلنا گفت: در نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای ۱۱ فیلم تولید حوزه هنری کردستان به جشنواره ارسال شد.

وی تصریح کرد: با اعلام برگزیدگان بخش نهایی و مسابقه نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای ۴ اثر از فیلمسازان کردستانی به بخش نهایی این جشنواره راه یافت.

مرادی افزود: سه فیلم «جایی برای مادربزرگم» به کارگردانی «جمیل نصیری»، «درمه بخوان» به کارگردانی «برزان رستمی» و «سایه‌ای برای پدر» به کارگردانی «فرزاد مرادی» از فیلم‌سازان استان در بخش غیررقابتی این جشنواره نمایش داده می‌شود.

رئیس حوزه هنری کردستان اظهار داشت: در بخش مسابقه سینمای ملی و مسابقه این جشنواره نیز ۴ فیلم «مادرم در باد» به کارگردانی «محمدرضا محمدی»، «صدای جاده» به کارگردانی «برزان رستمی»، «عکس» به کارگردانی «ماشاءالله محمدی» و «مونس» به کارگردانی «نسرین محمودی» از فیلم‌سازان کردستان در بخش‌های انیمیشن و داستانی به رقابت با دیگر آثار راه یافته به این بخش می‌پردازند.

مرادی ادامه داد: ۹۴ فیلم ۱۰۰ ثانیه‌ای به انتخاب هیئت داوران جشنواره به بخش نهایی جشنواره راه یافته‌اند که طی دو روز «۷ و ۸ اسفند ماه ۹۲» به معرض نمایش گذاشته می‌شوند.

وی با بیان اینکه برگزیدگان جشنواره در ۹ اسفند ماه معرفی می‌شوند، یادآور شد: این جشنواره در سه بخش داستانی، مستند و پویانمایی در قسمت‌های اصلی، سینمای اخلاق، بین‌المللی و چشم‌انداز ایران ۱۴۰۴ با محورهای الگوی توسعه، جایگاه منطقه‌ای ایران، تعامل با جهان و جهان اسلام، رفاه ملی و امنیت و توسعه برگزار شده است.

رئیس حوزه هنری کردستان در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: نهمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های ۱۰۰ ثانیه‌ای از تاریخ ۷ تا ۹ اسفند ماه‌جاری در سینما آزادی تهران و همزمان در ۱۰ استان کشور برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز