خبرگزاری کار ایران

رئیس حوزه هنری کردستان:

اختتامیه جشنواره سالانه گرافیک کردستان ۲۰ بهمن برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۶۷۵

آیین اختتامیه جشنواره سالانه گرافیک کردستان ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۲۰بهمن ماه جاری در سالن شماره ۲ پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار می شود.

ایلنا: رئیس حوزه هنری کردستان گفت: آیین اختتامیه جشنواره سالانه گرافیک کردستان ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۲۰بهمن ماه جاری در سالن شماره ۲ پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار می شود.
امین مرادی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در سنندج اظهار داشت: در راستای بسط و گسترش فعالیتهای رشته گرافیک بخصوص در زمینه پوستر و تصویر سازی، معرفی و تشویق استعدادهای هنرمندان جوان، ایجاد بستر مناسب فعالیت های هنری برای هنرمندان جوان استان و حمایت از فعالیت های هنری جوانان رشته گرافیک نخستین جشنواره سالانه گرافیک استان آذر جاری با اعلام فراخوان آغاز شد.
وی تصریح کرد: درمدت اعلام شده برای شرکت در جشنواره، در بخش دانشجویی ۲۵۶ اثر در دو بخش تصویر سازی و پوستر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که ۱۶۲ اثر ان پوستر و ۴۴ اثر آن تصویر سازی بود.
مرادی افزود: در داوری مقدماتی از بین ۱۶۲ اثر پوستر تعداد ۵۹ اثر و از ۴۴ اثر تصویر سازی ۳۱ اثر به بخش نهایی راه پیدا کردند.
وی یادآور شد: در کنار آثار دانشجویی جشنواره نیز ۴۸ اثر از ۱۹ هنرمند گرافیست حرفه ای، بدون داوری در این نمایشگاه حضور دارند که از ۱۴ بهمن آغاز شده و تا ۱۹ بهمن دایر است.
رئیس حوزه هنری کردستان در پایان سخنانش، داوران این جشنواره را آقایان شاهو غزالی، مهران زارعی، جمشید محمدی و خبات نودینیان عنوان کرد وافزود: افراد منتخب در اختتامیه جشنواره معرفی و از آنان تقدیر به عمل خواهد آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز