خبرگزاری کار ایران

برگزاری نخستین نشست شورای روابط عمومی‌های تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان

asdasd
کد خبر : ۱۳۴۶۳۲

استان کردستان جزو نخستین استان‌های کشور در زمینه تشکیل شورای روابط عمومی‌ها است / یازده اداره و موسسه مالی زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کردستان با تشکیل شورایی به نام " شورای هماهنگی "، همکاری مشترک و مستمر دارند.

ایلنا: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کردستان از برگزاری نخستین نشست شورای روابط عمومی‌های ادارات تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سنندج خبر داد.
به گزارش خبرگزاری " ایلنا " از سنندج، " مصطفی باغبانیان " روز دوشنبه در نخستین نشست شورای روابط عمومی‌های ادارات تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کردستان با اشاره به نقش و جایگاه روابط عمومی‌ها در ادارات، از آنان به عنوان پشتیبان و حامیان مدیران در اجرای برنامه‌های سازمانی نام برد.
وی با ابراز خرسندی از اینکه استان کردستان جزو نخستین استان‌های کشور در زمینه تشکیل شورای روابط عمومی‌ها است، افزود: امیدواریم با فعالیت گسترده روابط عمومی‌ ادارات، شاهد انعکاس هرچه مطلوب تر اخبار مربوط به دستاوردها و عملکرد ادارات باشیم.
انتشار ماهنامه به صورت مشترک بین دستگاه‌های تابعه وزارت مبتوع در استان، برگزاری جلسات شورای روابط عمومی‌ها به صورت منظم و دوره‌ای و نیز همکاری در اجرایی کردن برنامه‌های مشترک اداری از جمله مصوبات نخستین شورای هماهنگی روابط عمومی‌های ادارات تابعه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کردستان بود.
یازده اداره و موسسه مالی زیر مجموعه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کردستان با تشکیل شورایی به نام " شورای هماهنگی " همکاری مشترک و مستمری دارند که در این راستا شورای روابط عمومی‌های این ادارات تشکیل شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز