خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری کردستان:

ساخت و سازهای غیرقانونی قابل اغماض نیست

asdasd
کد خبر : ۱۳۲۸۱۹

کوتاهی مسئولین فعلی و گذشته قابل اغماض نیست و چنانچه در هر مقطعی مسئولی کوتاهی کرده باشد، باید برابر آنچه قانون پیش بینی کرده با آن برخورد شود.

ایلنا: رئیس کل دادگستری استان کردستان گفت: کوتاهی مسئولین فعلی و گذشته در امر ساخت و سازهای غیر قانونی دیواندره قابل اغماض نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا در سنندج، علی اکبر گروسی در ششمین جلسه شورای حفاظت از اراضی ملی و منابع طبیعی کردستان، خواستار تشکیل شورای حفاظت از اراضی و منابع طبیعی در شهرستان دیواندره شد تا از تصرفات عدیده، خارج از اصول و ضوابط جلوگیری شود.

وی تصریح کرد: جلسات این شورا باید به صورت هفتگی با همکاری فرماندار به عنوان مدیر عالی دولت در شهرستان و نظارت دادستان عمومی و انقلاب شهرستان از جنبه توقف جرائم عمومی، حفظ نظم و امنیت عمومی و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرقانونی تشکیل شود.

گروسی افزود: توسعه و ساخت و سازهای غیرقانونی تخلف از ضوابط و مقررات و مخالف نظم عمومی است و ضرورت دخالت مدعی‌ال‌عمومی را ایجاب می‌کند.

رئیس کل دادگستری کردستان با اشاره به ساخت و سازهای غیرقانونی، یادآور شد: کوتاهی مسئولین فعلی و گذشته قابل اغماض نیست و چنانچه در هر مقطعی مسئولی کوتاهی کرده باشد، باید برابر آنچه قانون پیش بینی کرده با آن برخورد شود.

گروسی در پایان خاطرنشان کرد: سازمان بازرسی استان علت ساخت و سازهای غیر قانونی در مناطق ذکر شده را بررسی کند تا مشخص شود به چه عنوان و چه علتی در منظر مردم این همه ساخت و ساز غیر قانونی صورت گرفته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز