خبرگزاری کار ایران

کارگردان کردستانی مقام سوم جشنواره مالزی را کسب کرد

asdasd
کد خبر : ۱۲۵۷۸۵

" می‌خورد بر بام خانه " پیش از این، ضمن حضور در جشنواره های مختلف داخلی و خارجی در هشتمین جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش، برنده جایزه بهترین کارگردانی بخش جوانه‌های رویش شد.

ایلنا: فیلم کوتاه «می‌خورد بر بام خانه» به کارگردانی تیمور قادری از تولیدات مشترک حوزه هنری استان کردستان و دفتر انجمن سینمای جوانان سنندج، عنوان سوم جشنواره بین‌المللی جهان اسلام در مالزی را از آن خود کرد.
رئیس حوزه هنری کردستان در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در سنندج، اظهار داشت: در ادامه موفقیت‌های تولیدات حوزه هنری کردستان در جشنواره ‌های داخلی و بین‌المللی فیلم کوتاه «می‌خورد بر بام خانه» به نویسندگی و کارگردانی تیمور قادری تولید حوزه هنری استان کردستان عنوان سوم جشنواره فیلم جهان اسلام مالزی را به دست آورد تا بار دیگر بخشی از توانمندی‌های کردستان در حوزه فیلم سازی به نمایش گذاشته شود.
امین مرادی در خصوص کسب این موفقیت و درخشش هنرمندان کردستانی در جشنواره‌های ملی و بین‌المللی گفت: داستان این فیلم که درباره سقف یک خانه روستایی است که چکه می‌کند و پسربچه‌ای که با مادربزرگش در آن خانه زندگی می‌کند، درصدد است چکه‌ها را مهار کند.
امین مرادی با اشاره به حضور این فیلم کوتاه در دیگر جشنواره‌های داخلی و خارجی و کسب موفقیت‌های متعدد یادآور شد: «می‌خورد بر بام خانه» پیش از این، ضمن حضور در جشنواره‌های مختلف داخلی و خارجی در هشتمین جشنواره فیلم کوتاه دینی رویش برنده جایزه بهترین کارگردانی بخش جوانه‌های رویش شد، در دومین جشنواره نماز همدان، دیپلم افتخار جشن تصویر سال جایزه محسن رسول اف شده است.
وی افزود: در این جشنواره سه فیلم از تیمور قادری(انار میوه بهشت است، چیدن سپیده دم و می‌خورد بر بام خانه) هر سه از تولیدات حوزه هنری استان کردستان در مجتمع پابلیکای کوالالامپور مالزی و نقاط دیگر اکران و با استقبال گسترده روبرو شد.
مرادی در پایان سخنانش خاطرنشان کرد: می‌خورد بر بام خانه در این رویداد هنری تندیس برنز جشنواره را از آن خود کرد؛ و قرار است در اواخر ماه دسامبر از برگزیدگان این جشنواره تجلیل به عمل آید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز