خبرگزاری کار ایران

معاون گردشگری کردستان خبر داد:

صدور موافقت‌نامه اصولی برای ۸ طرح گردشگری در کردستان

asdasd
کد خبر : ۱۲۴۹۲۶

برای ۸ طرح گردشگری شامل: کمپ گردشگری مجتمع بین راهی، رستوران سنتی و هتل در شهرهای بانه، مریوان، کامیاران و سنندج که دارای قابلیت و اولویت بودند موافقت‌نامه اصولی صادر شد.

ایلنا: معاون گردشگری اداره کل میراثفرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان از صدور موافقت‌نامه اصولی برای ۸ طرح گردشگری در استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا در سنندج، آرمان وطن دوست امروز شنبه در جلسه‌ای که در راستای صدور موافقت‌نامه اصولی برای۱۱ طرح گردشگری در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: تمام تلاش مسئولان استان ایجاد زیرساخت‌های گردشگری با هدف تأمین رفاه و آسایش گردشگران است.
وی تصریح کرد: استان کردستان از لحاظ جاذبه‌های گردشگری از موقعیت بسیار مطلوبی برخوردار است که تلاش در راستای ایجاد زیرساخت‌ها به منظور توسعه بحثگردشگری باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.
وطن دوست افزود: استان کردستان دارای قابلیت‌های گردشگری بسیار زیادی از جمله دریاچه زریوار، غار کرفتو، کتیبه تنگی‌ور و جاذبه‌های طبیعی همچون روستاهای تاریخی اورامانات تخت و پالنگان است که هرساله پذیرای تعداد کثیری مسافر و گردشگر از اقصی نقاط ایران است.
گفتنی است؛ در این جلسه برای ۸ طرح گردشگری شامل: کمپ گردشگری مجتمع بین راهی، رستوران سنتی و هتل در شهرهای بانه، مریوان، کامیاران و سنندج که دارای قابلیت و اولویت بودند موافقت‌نامه اصولی صادر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز