خبرگزاری کار ایران

به مناسبت روز جهانی کودک:

رویای رنگی کودکان بر دیوار گالری سوره سنندج نقش می‌بندد

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۵۱

در حاشیه نمایشگاه رویای رنگی، کارگاه‌ها و نشست‌های مختلفی در زمینه تحلیل محتوای نقاشی کودکان با حضور والدین و جمعی از نقاشان کردستان برگزار، که پیش‌بینی می‌شود با استقبال فراوانی مواجه شود.

ایلنا: به مناسبت روز جهانی کودک، نمایشگاهی از نقاشی‌های کودکان کردستانی با عنوان «رویای رنگی» در روزهای ۱۴ تا ۱۶ مهر ماه در گالری سوره پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار می‌شود.
به گزارش خبرگزاری ایلنا در سنندج، در این نمایشگاه که با حمایت حوزه هنری کردستان و توسط خانم نگین وکیلی برگزار گردیده و برگزیده ای از هزار قطعه نقاشی‌های کودکان ارائه شده است.
این نمایشگاه با هدف شناساندن استعدادهای کودکان در زمینه نقاشی و شامل آثار کودکان در رده‌های سنی مختلف و نیز آثار کودکان استثنایی می‌باشد که در طول سال گذشته در مؤسسات و مراکز مختلف آموزشی و هنری توسط هنرجویان خانم نگین وکیلی تولید شده است.
کار داوری و گزینش نهایی آثار برای نمایش را استاد «فردین صادق ایوبی» و «اکرم کریمی» دو تن از نقاشان برجسته کردستانی به عهده داشته‌اند که به دلیل محدودیت فضا و تعداد زیاد آثار، تنها تعداد محدودی از آن انتخاب شده است.
بر اساس این گزارش، در حاشیه نمایشگاه رویای رنگی، کارگاه‌ها و نشست‌های مختلفی در زمینه تحلیل محتوای نقاشی کودکان با حضور والدین و جمعی از نقاشان کردستان برگزار، که پیش‌بینی می‌شود با استقبال فراوانی مواجه شود.
نگین وکیلی فارغ‌التحصیل رشته گرافیک دانشگاه سوره تهران و دانش‌آموخته مدیریت امور فرهنگی و از مربیان شاخص آموزش کودک در کردستان است که در زمینه آموزش نقاشی، کاردستی خلاق، عروسک‌سازی و سفالگری در مراکز آموزشی و مؤسسات مختلفی فعالیت نموده و به آموزش تعداد زیادی از کودکان سنندجی پرداخته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز