خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان تاکید کرد:

لزوم تلاش مضاعف مسئولان در بهبود وضعیت معیشتی مردم

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۹۵۰

همه باید رضایتمندی مردم را سرلوحه و اولویت برنامه های خود قرار دهیم. / کردستان به دلیل قرار گیری در مسیر توسعه پایدار نیازمند جذب سرمایه برای توسعه است.

ایلنا: استاندار کردستان بر لزوم تلاش مضاعف مسئولان در ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت معیشتی مردم تاکید کرد و گفت: دستگاه‌ها بستر لازم برای رضایتمندی مردم را فراهم کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در سنندج، علیرضا شهبازی چهارشنبه شب در جلسه کمیسیون هماهنگی بانک‌های عامل استان با بیان اینکه اشتغال و سرمایه گذاری بزرگ‌ترین دغدغه مسوولین در مسیر توسعه در کردستان است، اظهار داشت: استان کردستان در مسیر توسعه گام‌های مهمی برداشته و قطعاً مشارکت بانک‌ها رشد و شکوفایی استان را تسریع می‌بخشد.
وی تصریح کرد: همه باید برای ایجاد اشتغال و بهبود وضعیت معیشتی مردم تلاش خود را مضاعف کرده و رضایتمندی مردم را سرلوحه و اولویت برنامه‌های خود قرار دهیم.
شهبازی افزود: دشمنان انقلاب و استکبار جهانی همواره سعی کرده‌اند با اعمال تحریم‌ها علیه کشورمان و فشار آوردن با هدف فلج کردن کشور از نظر اقتصادی هستند؛ که امیدواریم با همکاری مردم و دولت این بار نیز از این تنگنا عبور کرده و توطئه‌های دشمنان نقش برآب شود.
وی به وضعیت نامناسب برخی از واحدهای تولیدی استان از نظر کمبود سرمایه اشاره کرد و گفت: باید با تغییر نگرش در مورد شرایط سرمایه گذاری در استان بستر لازم را برای همکاری بانک‌ها عامل و نیز ورود بخش خصوصی برای سرمایه گذاری فراهم کنیم.
استاندار کردستان، حمایت بانک‌ها از طرح‌های توجیهی اشتغال‌زا و نیز تولیدی بسیار حائز اهمیت دانست و یادآور شد: کردستان به دلیل قرار گیری در مسیر توسعه پایدار نیازمند جذب سرمایه برای توسعه است که در این مسیر بانک‌ها وظیفه خطیری بر عهده دارند.
شهبازی در پایان سخنانش بر حمایت از افراد کارآفرین و مولد در استان تاکید و خواستار حذف یا کاهش مقررات زائد و دست و پاگیر در مسیر دریافت تسهیلات و یا صدور مجوز‌ها در کردستان شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز