خبرگزاری کار ایران

دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در استان کردستان افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۱۸۳

هدف اصلی راه اندازی دفتر وزارتخانه در این استان، توسعه روابط اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ایران با اقلیم عراق است.

ایلنا: به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع، دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه در کردستان افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از سنندج، استاندار کردستان آیین افتتاح این دفتر گفت: راه اندازی دفتر نمایندگی امور خارجه در این استان در راستای ارائه خدمت بیشتر به مردم استان است.
علیرضا شهبازی افزود: شهروندان کردستانی که فامیل و آشناهای آن‌ها در کشور‌های خارجی هستند و یا خود قصد سفر به کشور‌های خارجی را دارند می‌توانند تمامی کار‌های اداری وزارت امور خارجه خود را در کردستان انجام دهند.
وی همراهی و تعامل همه دستگاه‌های اجرایی و انتظامی استان کردستان را با دفتر نمایندگی وزارت امور خارجه بسیار ضروری خواند و بر آن تاکید کرد.
وی جلب رضایت مردم را محور اصلی تمامی مسوولین نظام جمهوری اسلامی خواند و بر توجه هرچه بیشتر مسوولین به این مهم تاکید کرد.
سرپرست دفتر نمایندگی امور خارجه در استان کردستان نیز گفت: هدف اصلی راه اندازی دفتر وزارتخانه در این استان، توسعه روابط اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی ایران با اقلیم عراق است.
مصطفی رضوی‌زاده اظهار داشت: بزودی تمامی برنامه‌های وزارت امور خارجه در حد اختیارات دفا‌تر استانی در این دفتر ارائه خواهد شد.
وی افزود: علاوه بر مستند کردن مدارک مراجعه کنندگان بزودی کار‌های وقایع چهارگانه اتباع عراقی ساکن در کردستان نیز در این دفتر انجام می‌شود.
این دفتر در ساختمان استاندار کردستان واقع در خیابان امام خمینی(ره) واقع شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز