خبرگزاری کار ایران

شرف بیانی خبر داد:

اجرای ۱۲۰۰ برنامه محوری در هفته دفاع مقدس

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۸۱۴

۱۲۰۰ برنامه محوری توسط ۸ کمیته مختلف شامل کمیته نیروهای مسلح، روستایی، ایثارگران، علمی، ورزشی و جوانان، بانوان، اطلاع رسانی و تبلیغات و کمیته پشتیبانی برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس در نظر گرفته شده است.

ایلنا: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان از برگزاری یک هزار و ۲۰۰ برنامه محوری در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سنندج، محمدرضا شرف بیانی روز چهارشنبه در جمع خبرنگاران استان در سنندج با بیان اینکه هشت سال دفاع مقدس یادآور استقامت، ایثار و پایمردی نسلی است که در سایه ایمان به خدا از خاک میهن اسلامی دفاع کردند، گفت: رزمندگان با وحدت کلمه و اعتقاد راسخ به انقلاب اسلامی و رهبری بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حماسه‌های بی‌بدیل آفریدند.
وی تصریح کرد: در آستانه سی و سومین سالروز هفته دفاع مقدس در سال جاری و در راستای بزرگداشت هرچه با شکوه‌تر این رویداد کم نظیر تاریخ ایران اسلامی، این هفته با عنوان درس‌ها و عبرت‌هایی از وقایع جنگ تحمیلی نام گذاری شده است.
شرف بیانی افزود: امسال در سطح استان، ۱۲۰۰ برنامه محوری توسط ۸ کمیته مختلف شامل کمیته نیروهای مسلح، روستایی، ایثارگران، علمی، ورزشی و جوانان، بانوان، اطلاع رسانی و تبلیغات و کمیته پشتیبانی برای بزرگداشت هفته دفاع مقدس در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه برنامه‌های هفته دفاع مقدس از ۳۱ شهریور تا ششم مهر ماه به مدت یک هفته برگزار می‌شود، تصریح کرد: در این هفته نهاد‌ها و دستگاه‌های مختلف از جمله ارتش، نیروی انتظامی و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان نیز برنامه خواهند داشت.
مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کردستان، اقتدار و صلابت، دانش پژوه و دفاع ملی، سربازی و پایمردی، ایثارگران و شهیدان، رزمندگان و ولایت مداری و روز درس‌ها و عبرت‌ها از وقایع جنگ تحمیلی را روزشمار هفته دفاع مقدس عنوان کرد.
وی در بخش دیگر از سخنان خود به مهم‌ترین برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس اشاره و ادامه داد: در این هفته برنامه‌هایی از جمله تدفین پیکر مطهر دو تن از شهدای گمنام دوران دفاع مقدس در سریش‌آباد، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا و برگزاری یادواره شهدا، برگزاری محافل شعر و ادب فارسی،، رژه نیروهای مسلح، نواختن زنگ دفاع مقدس در سطح مدارس استان همزمان با بازگشایی مدارس در سطح استان برگزار می‌شود.
شرف بیانی همچنین از برگزاری نشست‌های علمی در خصوص نقش خانواده در دوران دفاع مقدس توسط کمیته بانوان، برگزاری برنامه‌های مختلف ورزشی و فرهنگی در سطح بخش‌ها و روستا‌ها توسط کمیته روستایی،، برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، فضاسازی تبلیغی در سطح استان، اکران فیلم‌های دوران دفاع مقدس در سطح سینماهای استان و خبر داد.
وی در پایان سخنانش برگزاری شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، برگزاری مسابقات قصه‌گویی با محوریت دفاع مقدس با همکاری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و برپایی ایستگاه‌های صلواتی و تجلیل از فرماندهان و فعالان دوران دفاع مقدس از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز