خبرگزاری کار ایران

برای نخستین بار؛

مسابقات والیبال دختران نوجوانان کشور در کاشان آغاز شد

asdasd
کد خبر : ۳۹۳۹۳۸

مسابقات والیبال منطقه دو نوجوانان دختر کشور با برگزاری مراسم افتتاحیه و رژه 11 تیم شرکت کننده در سالن ورزشی دانشکده شهید رجائی کاشان آغاز شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، در مراسم افتتاحیه این مسابقات فاطمه حسیبی رئیس هیات والیبال بانوان کاشان ضمن ابراز خرسندی از حضور مسئولان گفت: نیاز است تا شاهد توجه و نگاه ویژه مسئولان به ورزش بانوان باشیم و یک سالن ورزشی برای فعالیت های بانوان اختصاص یابد.

حسیبی افزود:برگزاری مسابقات علاوه بر ایجاد نشاط و حس رقابت در میان نوجوانان زمینه رفاقت‌های سالم را بوجود می آورد و امیدواریم شاهد موفقیت بانوان ورزشکار باشیم.
 
وی خاطرنشان کرد: روحیه و جنگندگی بازیکنان در روز نخست مسابقات باعث عملکرد مطلوب و فراتر از انتظار سطح مسابقات بود که امیدواریم این نشاط و هیجان تاپایان مسابقات ادامه داشته باشد.

در این مراسم همچنین معاون استاندار اصفهان و فرماندار شهرستان کاشان و رئیس اداره ورزش و جوانان در سخنانی کوتاه و جداگانه برای تمامی ورزشکاران موفقیت و اقامتی خوب همراه با خاطرات ورزشی و دوستانه  در کاشان خواستار شدند.
 
در آیین افتتاحیه که با حضور فرماندار، رئیس شورای اسلامی شهر و رئیس اداراه ورزش و جوانان کاشان ،رئیس هیات والیبال استان اصفهان ، نمایندگان فدراسیون والیبال و شماری از پیشکسوتان والیبال و تعدادی از ورزشکاران بانوی والیبالیست کاشان برگزار شد با رژه تیم های استان های  فارس، چهارمحال و بختیاری، کرمان، اهواز، یزد، مرکزی، البرز، لرستان، بوشهر، هرمزگان و قم و گروه داوری با اجرای موسیقی محلی به همراه نمایش زیبای ورزش باستانی – چرخ و میل – توسط تعدادی از ورزشکاران باستانی کار کاشان همراه بود.

رقابت های والیبال نوجوانان دختر منطقه دو کشور در 2 گروه در کاشان پیگیری خواهد شد که در روز اول مسابقات تیم اصفهان باقرعه استراحت مواجه شد و تیم های والیبال نوجوانان دختر استان های لرستان، البرز، هرمزگان، مرکزی و فارس موفق به شکست حریفان خود در دور مقدماتی شدند.

لرستان 3 بر 2 چهارمحال و بختیاری را شکست داد. البرز و فارس به ترتیب قم و یزد را با نتیجه مشابه 3 بر صفر از پیش رو برداشتند و هرمزگان و مرکزی هم با نتیجه 3 بر 1 به ترتیب موفق به از پیش رو برداشتن بوشهر و کرمان شدند.

روز دوم مسابقات یکشنبه با 5 دیدار کرمان مقابل بوشهر ، مرکزی برابر فارس و همچنین رودرویی یزد و هرمزگان، البرز مقابل چهارمحال و بختیاری و قم برابر اصفهان پیگیری می شود.
 
گفتنی‌است 6 بانوی داور کاشانی برای نخستین‌بار در گروه داوری این رقابت‌ها به همراه شماری از داوران اعزامی از تهران، اصفهان و شیراز قضاوت در دیدارهای والیبال بانوان کشور را تجربه می کنند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز