خبرگزاری کار ایران

در آستانه عید بندگی؛

کاشان برای عید فطر آراسته می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۸۷۳۸۹

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کاشان گفت: کاشان برای عید فطر و جشن بندگی آراسته می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، محمد حسین واحدیان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شهرداری کاشان به مناسبت فرا رسیدن عید سعید فطر در تلاش است تا با بسیج امکانات شهری ، مقدمات حضور شهروندان در مراسم عید سعید فطر را فراهم سازد .

وی با بیان اینکه عملیات پاکسازی و نظافت و رفت و روب کلیه معابر و مسیرهای منتهی به آرامستان‌های موجود در سطح شهر به صورت ویژه از ابتدای این هفته در دستور کار خدمات شهری مناطق پنجگانه قرار گرفته است، تصریح کرد: ساماندهی نمای جداره های شهری ، آذین بندی و نورپردازی میادین و برخی از معابر سطح شهر ، بازپیرایی فضاهای سبز شهری، ترمیم مبلمان شهری و رنگ آمیزی و شستشوی جدول ها در سطح محدوده خدماتی مناطق از جمله اقدامات و فعالیت های حوزه خدمات شهری در آستانه فرا رسیدن عید سعید فطر است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری کاشان افزود: امسال نیز همچون سال های گذشته تدابیر لازم برای برپایی باشکوه نماز عید فطر اندیشیده شده و در این راستا آمادگی و استقرار سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری و پاکبانان در محل برگزاری اقامه نماز ( مصلی اعظم بقیه اله کاشان ) را در دستور کار خواهیم داشت.

واحدیان با اشاره به اینکه فاز نخست عملیات عمرانی بازسازی و همسطح سازی آرامستان علامه فیض کاشانی به همت شهرداری منطقه سه و با مشارکت و همکاری شهروندان قبل از فرا رسیدن عید فطر به اتمام خواهد رسید، خاطر نشان کرد: با اجرای این پروژه فضایی مناسب برای برنامه های فرهنگی و مذهبی در آرامستان فیض فراهم می شود.

وی یادآور شد: با توجه به تعطیلات آخر هفته حوزه خدمات شهری آماده میزبانی و اسکان مسافران و شهروندان کاشانی در پارک های سطح کاشان است .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز