خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره حفاظت محیط زیست کاشان خبرداد:

92 واحد تولیدی و صنعتی کاشان مورد پایش قرار گرفته است

asdasd
کد خبر : ۳۷۹۱۷۳

رئیس اداره حفاظت محیط زیست کاشان از پایش 92 واحد تولیدی و صنعتی کاشان از ابتدای سالجاری تاکنون خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در کاشان، « محمود قهرمانی» رئیس اداره حفاظت محیط زیست کاشان در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت  هفته محیط زیست در محل این اداره با اشاره به اینکه از این تعداد واحد مورد پایش قرار گرفته 42 واحد مورد استعلام ، 5 مورد شکایت و 3 مورد اخطاریه در 15  جلسه صادر شده است، افزود: طی این مدت 13 مورد از واحدهای مرتبط با پساماند بازدید به عمل آمده است.

 وی با اشاره به اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون پس از پایش از واحدهای تولیدی وصنعتی شهرستان کاشان 3 مورد پیگیری قضایی ، 38 رای صادر و یک واحد تولیدی متخلف پلمب شده است، گفت: طی این مدت 11 واحد معدنی شهرستان کاشان نیز مورد پایش قرار گرفته شده است

قهرمانی ،تعداد سلاح مکشوفه غیر مجاز در شهرستان کاشان از ابتدای سالجاری تاکنون را یک مورد و افراد متخلف دستگیر شده در این ارتباط را یک  نفر عنوان کرد و گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون از 276 نامه وارده به این اداره 129 مورد نامه صادر شده است.

وی با تشریح  فعالیت‌های اداره محیط زیست شهرستان کاشان ، گفت : تا زمانی که از محیط زیست حمایت نکنیم  توسعه دچار چالش جدی خواهد شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان کاشان توسعه پایدار را در گرو توسعه اقتصادی، حفظ محیط زیست  و رفاه اجتماعی دانست و یادآورشد : امیدواریم بتوانیم با اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری  با بیرون آمدن از سوخت‌های فسیلی و استفاده از انرژی خورشیدی به توسعه اقتصادی ایده آل دست پیدا کنیم.

وی تشکیل ستاد هفته محیط زیست ، تقدیر از خبرنگاران فعال محیط زیست ، تشکیل کمیته اجرایی هفته محیط زیست با حضور سازمان‌های مردم نهاد، برگزاری برنامه طبیعت گردی مسئولانه ، مکاتبه با دفاتر محیط زیست واحدهای تولیدی جهت مشارکت در برنامه هفته محیط زیست  و جلب مشارکت‌های  نهادهای انقلاب و فرهنگی جهت برگزاری برنامه های آموزشی و فرهنگی را از مهمترین برنامه های هفته محیط زیست برشمرد.

شایان ذکراست در پایان این نشست از خسرو اعتماد مدیر عامل جمعیت کویر سبز کاشان بابت اقدامات زیست محیطی و خبرنگاران فعال حوزه محیط زیست شهرستان کاشان تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز