خبرگزاری کار ایران

مدیر اجرایی آستان محمد هلال بن علی(ع):

برپایی ضیافت افطاری در حرم هلال بن علی (ع)

asdasd
کد خبر : ۳۷۹۰۹۷

مدیر اجرایی آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) از گسترده شدن سفره هزار نفری اکرام زائران حضرت محمد هلال (ع) در ماه رمضان برای امروز پنچشنبه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در آران و بیدگل، سید جواد تکیه در تشریح برنامه‌های آستان حضرت محمد هلال بن علی (ع) در خصوص طرح سفره اکرام زائران در ماه مبارک رمضان گفت: مراسم سفره اکرام زائران، امشب  میزبان بیش از هزار روزه‌دار خواهد بود.

مدیر اجرای آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) با بیان اینکه همه اقشار مردم می‎توانند در این طرح حضور پیدا کنند، افزود: محل برگزاری ضیافت افطاری صحن جنوبی حرم مطهر است که برای مفروش کردن این مساحت 500 تخته فرش استفاده می‌شود.

وی اظهار کرد: این ضیافت با هدف ترویج فرهنگ افطاری و اطعام روزه‌داران در ماه مبارک رمضان و ماه نزول قرآن اجرا می شود‎.

سید جواد تکیه اظهار کرد: تعداد 100 نفر از خدام افتخاری از ساعت 18 عصر تا ساعت 10 شب مشغول خدمت ‌رسانی در این سفره‌ خواهند بود که در تدارکات بسته‌بندی و تهیه افطاری کمک خواهند کرد.

تکیه ادامه داد: این طرح برای اولین بار در حرم مطهر اجرا می شود و با همیاری و مشارکت خیرین، آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) تا پایان ماه مبارک رمضان پذیرای زائران خواهد بود.

وی گفت: علاوه بر اطعام زائران و مجاوران آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع)، بسته فرهنگی و تبرکی حضرت در بین زائران توزیع می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز