خبرگزاری کار ایران

همزمان با حلول ماه مبارک رمضان؛

جشن میلاد هلال رمضان در آران و بیدگل برگزار می‌شود

asdasd
کد خبر : ۳۷۷۹۹۲

جشن هزار و چهارصد و بیست و سومین سالروز میلاد محمد هلال(ع) امروز، دوشنبه 17 خرداد ماه درآستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگارایلنا در آران و بیدگل، در این جشن که امروز دوشنبه 17 خرداد ماه جاری پس از نماز مغرب و عشا در صحن جنوبی حرم مطهر برگزار خواهد شد؛ حجت الاسلام و المسلمین شیخ مهدی صالحی به ایراد سخنرانی می پردازد.

شعر سرایی صابر خراسانی، اجرای برنامه گروه تواشیح و همخوانی گروه هلال منیر، نورافشانی فضای حرم و نقاره‌زنی خادمان افتخاری از دیگر برنامه‌های این مراسم است.

تجلیل از نوزادان مسمی به نام‌های محمد هلال، هلال، هلاله و امامه از دیگر برنامه‌های جشن میلاد حضرت محمد هلال بن علی (ع) ذکر شده است.

بنابراین گزارش، خانواده نوزادانی که فرزندشان متولد 26 خرداد 94 تا 17 خرداد ماه 95 باشند می‌توانند برای نام‌نویسی با در دست داشتن اصل و تصویر شناسنامه به دفتر امور مالی آستان مقدس و یا دفتر خادمان افتخاری مراجعه کنند و یا با شماره تلفن 54763133-031 تماس بگیرند.

در ده سال گذشته بیش از 200 نوزاد یک ساله با نام‌های ذکر شده در سالروز ولادت این امامزاده عظیم‌الشان تجلیل شده‌اند.

حضرت محمد هلال (ع) در روز آخر ماه شعبان و شب اول ماه مبارک رمضان سال 14 قمری در مدینه منوره متولد شد.

آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی (ع) در شهرستان آران و بیدگل، شمالی‌ترین نقطه استان اصفهان واقع شده‌است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز